Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det är bättre. Men har du några verktyg alls för att hantera situationen?
I ett sådant läge brukar jag själv ge mig en paus och sedan går jag tillbaka. Om magen börjar krångla, vilket kan hända då, letar jag bara rätt på en toalett och löser problemet, sedan går jag tillbaka. Jag är ju inte rädd för rädslan längre, har koll på min andning och kan internt "prata" mig ur en situation. Så ett panikanfall är sällan hela världen längre (och kommer nästan aldrig numera.)
Ska du vara borta en vecka??
Jag tycker med det är lagom.Ja, åtta dagar. Svårt att vara borta längre med tanke på barn, hästar och katt.
Jag tycker med det är lagom.
Dividerar med mig själv om jag ska våga smsa ena "ragget" eller inte. Vill ju att han ska bli mer än ett ragg....
Hoppas du blir nöjd! Vi köpte ny säng från Sova (en Jensen) i höstas och den är underbar![]()
Kram! Oroskänslor är alltid obehagligt tycker jag!Åh, känner mig inte på topp
Träffade en kille i början av veckan som jag dejtat i höstas, men där det av olika anledningar inte fortsatte. Han förslog när vi såg sist att vi skulle ses igen, men nu svarar han inte på mina sms..
Sen var min bror här på lunch, vilket var jättetrevligt. Men han sa att han var väldigt orolig för att jag och en vän troligen ska på charter till Turkiet k vår. Förstår hans oro, men samtidigt vill jag inte backa ur från resan då vännen har starka skäl till att vilja åka dit... Blir så kluven
Avskyr att känna sån här oro![]()
Tack! Ja, det är ju så jobbigt. Vet inte vad jag tycker själv, och blir så påverkad av vad andra tycker, och här kommer ju någon bli besviken hur jag än görKram! Oroskänslor är alltid obehagligt tycker jag!![]()