Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött idag.
Gårdagens planerade middag blir dagens pga nudelbrist. Den är nu åtgärdad. Rejält.

Men nu vill jag inte handla mer innan nästa lön :crazy: (mjölk och tomater undantaget.)

Jaha, två kollegor sjuka imorgon varav den ena är administratören som avbokar alla patienter när vi andra är sjuka.
Kommer bli en spännande början på veckan.

Skönt att det är bättre. Men har du några verktyg alls för att hantera situationen?

I ett sådant läge brukar jag själv ge mig en paus och sedan går jag tillbaka. Om magen börjar krångla, vilket kan hända då, letar jag bara rätt på en toalett och löser problemet, sedan går jag tillbaka. Jag är ju inte rädd för rädslan längre, har koll på min andning och kan internt "prata" mig ur en situation. Så ett panikanfall är sällan hela världen längre (och kommer nästan aldrig numera.)

Normalt sett har jag liknande strategier och det var längesen jag "gav upp" och lämnade situationen. Men idag blev det helt enkelt för mycket och tog mig lite på sängen. Alltid värre så här års med all vinterkräksjuka som basuneras ut i varenda tidning, då skenar min emetofobi lite lättare och jag har svårare att trycka tillbaka känslorna.

Dividerar med mig själv om jag ska våga smsa ena "ragget" eller inte. Vill ju att han ska bli mer än ett ragg....

Åh, känner mig inte på topp :(

Träffade en kille i början av veckan som jag dejtat i höstas, men där det av olika anledningar inte fortsatte. Han förslog när vi såg sist att vi skulle ses igen, men nu svarar han inte på mina sms..

Sen var min bror här på lunch, vilket var jättetrevligt. Men han sa att han var väldigt orolig för att jag och en vän troligen ska på charter till Turkiet k vår. Förstår hans oro, men samtidigt vill jag inte backa ur från resan då vännen har starka skäl till att vilja åka dit... Blir så kluven :(

Avskyr att känna sån här oro :(

Åh, känner mig inte på topp :(

Träffade en kille i början av veckan som jag dejtat i höstas, men där det av olika anledningar inte fortsatte. Han förslog när vi såg sist att vi skulle ses igen, men nu svarar han inte på mina sms..

Sen var min bror här på lunch, vilket var jättetrevligt. Men han sa att han var väldigt orolig för att jag och en vän troligen ska på charter till Turkiet k vår. Förstår hans oro, men samtidigt vill jag inte backa ur från resan då vännen har starka skäl till att vilja åka dit... Blir så kluven :(

Avskyr att känna sån här oro :(
Kram! Oroskänslor är alltid obehagligt tycker jag!:(

Tittar på skidorna. Har varit i den backen på sommaren kan inte fatta att de åker uppför ;)vi hade stora besvär att gå uppför och vi tog oss inte hela vägen upp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025