Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i en väns säng med hennes katt Gun. Känns alltid så konstigt att vara hemma hos andra när de inte är hemma. Tänkte försöka sova någon timme innan jag ska gå hem :)

Sov till 11.30 idag... :o
Nu ska jag försöka mig på någon slags packning inför två veckors kursande på annan ort :nailbiting: jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig/ha på mig...
Jag har kollat väder på orten så långt som det är möjligt, men det är ju ute det - hur är tempen inne i kurslokalen eller på hotellet *suck* jag HATAR verkligen det här problemet.
Jag är dessutom ganska känslig för just temperaturer, är det för varmt så svettas jag lätt - är det för kallt så fryser jag ihjäl... lager på lager funkar ju alltid, men det gäller att lista ut vad som är bra lager :meh:
Sen ska det vara bekvämt men snyggt - aaaaaarrrrrrrggggggghhhhhhhhhh :arghh::arghh::arghh:

Läste just på Trafikverkets hemsida att det är en hun på vägen utanför Sundsvall. Nu har jag tack vare min dåliga humor en bild av en liten krigare som springer omkring och hotar bilar :rofl: även om jag inser att det saknade bokstaven med större sannolikhet är ett d snarare än ett n :p

Varit ute och ridit men fy fan vad halt det är. Trots att vi skrittade på en orörd äng var Annie på väg att sätta sig ett par gånger.

Efter ridningen gick vi och kollade till lösdriften, hästarna har ju inte använt den alls förut. Nu har de upptäckt att den är rätt bra för fyra kärror med bajs fick vi mocka ur :meh: Samtidigt är det asbra att den används, Annie hade halm i hela svansen så jag tror till och med att hon ligger där inne och sover :love:

Det är jag med; en man som arbetat fysiskt med att bygga broar som betongarbetare i många år men numera arbetar som allt-i allo i en entreprenadfirma där han gör allt ifrån bygger ridbana till drar fiber till hushåll. Tänk att han kunde bygga möbler, läsa dåliga skisser visste jag redan :love: :up: :rofl:

Jag är grymt imponerad av min man också. Jag brukar säga att han har en konstnärssjäl men råkar jobba med grovarbete. Han har precis byggt en otroligt fågelmatarhus till min granne och när vi hade det långsamt under en jakt snodde han ihop en gubbe av det som fanns tillgängligt i närheten. Samma hemma hos honom, massor med små konstnärliga detaljer när han gjort något :love:

Jag är grymt imponerad av min man också. Jag brukar säga att han har en konstnärssjäl men råkar jobba med grovarbete. Han har precis byggt en otroligt fågelmatarhus till min granne och när vi hade det långsamt under en jakt snodde han ihop en gubbe av det som fanns tillgängligt i närheten. Samma hemma hos honom, massor med små konstnärliga detaljer när han gjort något :love:

Oj jösses, jag skulle också vara imponerad :D Rätt komiskt att de valt grovarbete när de har såna konstnärliga sidor :p:D

Gah, fick nån jävla ångestattack på Willys och var tvungen att lämna mina varor och gå ut. Längesen det hände. Är nog PMS och den vanliga emetofobin som slagit sina påsar ihop :(

Bättre, det släppte rätt fort när jag kommit hem. Nu är jag mest irriterad på att jag inte fick handlat det jag skulle...
Skönt att det är bättre. Men har du några verktyg alls för att hantera situationen?

I ett sådant läge brukar jag själv ge mig en paus och sedan går jag tillbaka. Om magen börjar krångla, vilket kan hända då, letar jag bara rätt på en toalett och löser problemet, sedan går jag tillbaka. Jag är ju inte rädd för rädslan längre, har koll på min andning och kan internt "prata" mig ur en situation. Så ett panikanfall är sällan hela världen längre (och kommer nästan aldrig numera.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V