Ligger i en väns säng med hennes katt Gun. Känns alltid så konstigt att vara hemma hos andra när de inte är hemma. Tänkte försöka sova någon timme innan jag ska gå hem 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Officiellt imponerad av din sambo @Bexzor, WOW!![]()
Det är jag med; en man som arbetat fysiskt med att bygga broar som betongarbetare i många år men numera arbetar som allt-i allo i en entreprenadfirma där han gör allt ifrån bygger ridbana till drar fiber till hushåll. Tänk att han kunde bygga möbler, läsa dåliga skisser visste jag redan![]()
![]()
![]()
Jag är grymt imponerad av min man också. Jag brukar säga att han har en konstnärssjäl men råkar jobba med grovarbete. Han har precis byggt en otroligt fågelmatarhus till min granne och när vi hade det långsamt under en jakt snodde han ihop en gubbe av det som fanns tillgängligt i närheten. Samma hemma hos honom, massor med små konstnärliga detaljer när han gjort något![]()
Hoppas du blir nöjd! Vi köpte ny säng från Sova (en Jensen) i höstas och den är underbarBeställt en ny säng
Köpte från Sova butiken.
Usch, det låter inget vidare! Hur mår du nu?Gah, fick nån jävla ångestattack på Willys och var tvungen att lämna mina varor och gå ut. Längesen det hände. Är nog PMS och den vanliga emetofobin som slagit sina påsar ihop![]()
Usch, det låter inget vidare! Hur mår du nu?
Det kan jag förstå, men det är ju också förståeligt att du behövde lämna affären!Bättre, det släppte rätt fort när jag kommit hem. Nu är jag mest irriterad på att jag inte fick handlat det jag skulle...
Skönt att det är bättre. Men har du några verktyg alls för att hantera situationen?Bättre, det släppte rätt fort när jag kommit hem. Nu är jag mest irriterad på att jag inte fick handlat det jag skulle...