Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen stress, tror jag.Vad har hänt?![]()
Sitter vid köksbordet och väntar på att mannen lagar middag.
Nej.Bukeoraklet!
Kan man frysa färsk jäst?
Jo.Du brukar väl pricka in snorkyla varje gång du ska iväg? Var det inte lika förra året och huset var som en isbit när du kom hem (isbit= under 12-15 grader)
Jag brukar inte ta på dom nya, förrns jag vaknar nästa dag.Bukeoraklet igen!
Hämtade ut mina nya brillor innan med ny styrka. Mina ögon gillar inte nya styrkan och ser suddigt i dom. Vänjer dom sig eller ska jag klaga?
Bukeoraklet igen!
Hämtade ut mina nya brillor innan med ny styrka. Mina ögon gillar inte nya styrkan och ser suddigt i dom. Vänjer dom sig eller ska jag klaga?
Här står regnet som spö i backen så den cm snö vi fick är borta ihop med - graderna och blåsten är tillbakaHör inte ett ljud från bilarna och sakta går det på rv 50
Snö är bra ibland
Har försökt komma fram till vart jag vill bo och har kanske knäckt det nu!
Har "några" krav:
Storstad (eller iallafall stad)
Bohemisk feeling
Färgglada personligheter
Bra barer och restauranger
Klimat där det är runt 30 grader helst året om
Närhet till strand och bad
Ej islam som religion
Gammal arkitektur
Tel Aviv når upp till ganska många av kraven (förutom deras enligt mig förfärliga bauhaus arkitektur) men fick nu tips och Havanna och GOD DAMN IT det verkar ju ha typ alla rätt. VARFÖR har jag inte tänkt på detta???
Kan man ens flytta till Cuba?![]()
Ätit middag men är vansinnigt sugen på en semla på grund av att jag har läst om semlor.
Sydney?
Åhh gud så gott men det är lite långt!Kom till Värnamo station, jag har två här och bjuder gärna bort en![]()