Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minus en, blåser lite nu bara.´+- inga grader,ingen nederbörd,knappt någon blåst och grus/salt bilen tuffade just förbi.
Säger som dom andra, godare med baconJäkla skit, jag ska göra fläskpannkaka imorrn, får besök, så köpte vad jag trodde 1 kg fläsk. Nu när jag kom hem visade det sig vara bacon.... hoppas det inte ändrar smaken för mycket, annars får jag åka å köpa riktigt fläsk... vad tror ni?
Min foderhäst var fruktansvärd att fånga i hagen för det mesta. Mer än en gång slutade det med att jag efter 45 minuter var så förbannad att jag grät helt enkelt struntade i att ridaHästarna ville inte komma in alls idag. Jag fick ge upp och sen fick ägaren ta in dem.
F-n vad det suger.
Hos oss var det tvärt om. En av ponnyerna var så sugen på att komma in att han sprängde staketet. Så istället för att rida fick jag ägna mig åt att byta en stolpe och laga staket i snövädret.Hästarna ville inte komma in alls idag. Jag fick ge upp och sen fick ägaren ta in dem.
F-n vad det suger.
Jasså är det?Säger som dom andra, godare med bacon![]()