Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova. Vågar knappt andas ordentligt för risk att börja hosta :meh: Måste till apoteket och köpa slemlösande hostmedicin när jag vaknar.

Brr jag tyckte att jag var smart som duschade nu på morgonen, och det hade det varit om inte makens kusin hade kommit och plogat precis när jag klev ur duschen så det var bara att dra på sig kläderna och gå ut och flytta bilen. Såg i princip ingenting eftersom jag inte orkade sopa av bilen, tur att man har koll på sin gård. :D

Drömde att mamma blev helt jäkla galen och stal min lillebrors bil och dessutom nån stor jäkla maskin som hon satt bak på bilen, visade sig vara plogbilen som körde varv efter varv!

Svinkallt, blåsigt och kräksnöar fortfarande..... Har nog kommit minst en Russkiy Toy i snömängd iallafall för min drunknade i snön då jag skottade vid 15 igår och bara igår kväll hade det kommit minst nån dm mer....

När ni tjatar om och klagar på snö så vadar vi i Atlanten :love:
15876009_169699066841257_5811670765346488320_n.jpg

Eller, vi gjorde iaf det igår kväll :D just nu sover barnet ännu.

Hittade inte snöskyffeln i morse, så det var allt eller inget som gällde när jag skulle ut från garageuppfarten. Tur att vägen i alla fall var bra plogad utan allt för höga vallar :up:
Nu gäller det få upp sonen skotta under dagen så jag kommer in på garageuppfarten när jag kommer hem.

Bil till buss. Check.
Buss till tåg. Check.
Tåg till pendel. Check.
Pendel till tunnelbana, lite sent men check.
Tunnelbana till ultraljud, går hela tiden. Check.

Åkte hemifrån för drygt tre timmar sedan :eek:

Men bil hela vägen hade inte varit någon höjdare heller.

Ska kliva upp nu. Är så tyst här hemma!
Sonen sover hos sin faster för första gången och stora tjejen sover hos farmor och farfar och lilla tjejen har hållit låda halva natten men det gör inget för nu ska jag packa väskan i lugn och ro till Stockholmstrippen!
Å jag tror jag ser med mina nya brillor nu :p
Ögonen behöver nog kanske bara vänja sig :)

Snöstorm och -4 här.
Har varit i Fula huset hos Psykläkaren.
Äter nu lunch på Donken. Ska hem sedan och baka lite

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 264
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 506
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur