Läs mitt inlägg tidigare får du se vad som händer här !Men hetregud.
Att det ens ska vara möjligt att behöva bli förbannad.
hur i hela friden kan de få en sådan idé?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs mitt inlägg tidigare får du se vad som händer här !Men hetregud.
Att det ens ska vara möjligt att behöva bli förbannad.
hur i hela friden kan de få en sådan idé?
Gör det ! Själv funderar jag på hur jag ska bli av med turister som anväder min gård till toa och soptunna
Jag fattar inte åka in på en gård och uträtta sina behov även dagtid .Det skulle jag inte ens göra om jag vore knallBild på en stor owtjarka på där det står att dom ska lägga sig på marken och invänta hjälp om hunden attackerar.
Brukar vara effektivt![]()
Finns det ingen möjlighet att sätta upp staket?Jag fattar inte åka in på en gård och uträtta sina behov även dagtid .Det skulle jag inte ens göra om jag vore knall
Nej rv går rakt igenom min gård så jag har uthus på andra sidan och bostadshuset och ladugården i var ände på gårdsplanen och vägen går 5 meter från huset !Finns det ingen möjlighet att sätta upp staket?
Då förstår jagNej rv går rakt igenom min gård så jag har uthus på andra sidan och bostadshuset och ladugården i var ände på gårdsplanen och vägen går 5 meter från huset !
Det här med att plocka ögonbrynen är ju inte speciellt skönt direkt, men nödvändigt eftersom mina ser förjävliga ut. Finns det inget mindre smärtsamt sätt att göra det på?![]()
Man får stå ut med en period av självplågeri ett tag dåEfter några års regelbunden ansning tappar man känseln så håll ut!
Nä får inte sätta upp skyltar inom vägområdet ..och det går i princip till husväggenDå förstår jagSkyltar med "privat egendom" eller nått sånt då?
Fan vad surt.Nä får inte sätta upp skyltar inom vägområdet ..och det går i princip till husväggen
Jag känner inte så mycket precis när jag ansar ögonbrynen längre, däremot om jag behöver dra några strån på överläppen, aj - det gör ont!Man får stå ut med en period av självplågeri ett tag ,
Ligger i badkaret med mobilen, väldigt smart.Behövde värma mig efter 1 h skrittur i snöyra och -8.