Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter överkokta mackaroner och hemmagjorda köttbullar (mammas såklart :p). Känns lagom mat att äta när halsen inte är som den ska. Den slemlösande hostmedicinen har då gjort sitt jobb, när jag väl hostade så var det tur att jag inte hade ätit innan för det hade inte fått stanna kvar om vi säger så :wtf::yuck: Lär väl dock ta med mig både hostmedicin och annat "bra att ha" till jobbet så jag kan ta inatt.

Fryser i fältkontoret, jag fick inte tag på värden innan jag åkte hit så det var bara underhållsvärmen på :crazy: Jag hoppas det blir varmt snabbt, det är rejält kallt ute och det skulle bli kallare imorgon (när jag ska ut och knata omkring i skogen :meh:). Jag vet inte hur kallt det är här dock, jag måste köpa nytt batteri till termometern imorgon.

Det skulle vara -30 hos särbon imorgon :crazy:

Gnäller lite över min tillvaro för bff, och fin lirar lite på tentan innan jag ska krypa ner i sängen och njuta av vetskapen att det snart är lite långledigt!

Det här med att plocka ögonbrynen är ju inte speciellt skönt direkt, men nödvändigt eftersom mina ser förjävliga ut. Finns det inget mindre smärtsamt sätt att göra det på? :p

De kan säkert bedöva med bedövningssalva om du gör det på salong :p

Östra värmland rapporterar -7.7 grader.

Imorgon måste jag jobba. Det var rätt skönt att vara hemma idag. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 486
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka