Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men du har säkert råd att köpa en bedövningssalva på apoteket och ha till när du plockar själv :)

Ja smart! Är de lika starka som dom på salong? Har inte testat nämligen! :D
Btw. ska försöka ta tag i att plåta av mina bryn imorgon innan jobbet (det måste vara typ dagsljus)

Ja smart! Är de lika starka som dom på salong? Har inte testat nämligen! :D
Btw. ska försöka ta tag i att plåta av mina bryn imorgon innan jobbet (det måste vara typ dagsljus)
Jag har aldrig testat bedövning för att plocka brynen på salong, däremot så har jag blivit rekommenderad att köpa bedövningssalva på apoteket själv, och ha på runt en halvtimme innan jag hade fillers i läpparna. Det bedövade bra, men är inte helt säker på om man ska ha just den nära ögonen (men kanske?). Och jag ser fram emot bilder! :D

Säg det till den som plogar/saltar 92:an förbi särbon. 90 blås minst, inte konstigt att särbons ladugård (som faktiskt står en bit från vägen) är sprayad med snö :grin:
Nä så fort går det inte att åka när man plogar om det inte är lite då förståss för det går rätt tungt med plogarna nere och om jag inte minns fel så slår den av vid runt 90men med en bra bakplog så får man iväg snön långt utan att köra fort och saltar dom i den farten är det lika bra att låta det vara osaltat När jag plogar skogsvägar brukar jag ligga på runt 50 då känns det som man har kontroll över läget .Är det mycket och blötsnö så orkar den inte ens det ändå är det en 480!

Är det ngn som vet om man vågar tvätta ett par vita nike airmax i tvättmaskinen? :o De VAR alltså vita men skulle behöva återfå sin ursprungliga färg :p

Skellefteå - pendlade mellan 21 och 25 minus då vi åkte "hem"..... hur som helst svinkallt men nu har då gubben satt igång luftvärmepumpen å inte bara eld så blir nog varmt å mysigt inatt!

Jag bidrar med en väderapport jag med. Senaste halvtimmen har tempen sjunkit från -2.8 till -3.3. Helt okej faktiskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 486
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka