Men du har säkert råd att köpa en bedövningssalva på apoteket och ha till när du plockar självInte en chans att jag har råd med det
Hade varit något om möjligheten funnits dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du har säkert råd att köpa en bedövningssalva på apoteket och ha till när du plockar självInte en chans att jag har råd med det
Hade varit något om möjligheten funnits dock
Det skulle kunna funka förståsMen du har säkert råd att köpa en bedövningssalva på apoteket och ha till när du plockar själv![]()
Jag tackade lyckligt nej till att haka på vän dit![]()
Men du har säkert råd att köpa en bedövningssalva på apoteket och ha till när du plockar själv![]()
Ja smart! Är de lika starka som dom på salong? Har inte testat nämligen!
Btw. ska försöka ta tag i att plåta av mina bryn imorgon innan jobbet (det måste vara typ dagsljus)
Jag har aldrig testat bedövning för att plocka brynen på salong, däremot så har jag blivit rekommenderad att köpa bedövningssalva på apoteket själv, och ha på runt en halvtimme innan jag hade fillers i läpparna. Det bedövade bra, men är inte helt säker på om man ska ha just den nära ögonen (men kanske?). Och jag ser fram emot bilder!Ja smart! Är de lika starka som dom på salong? Har inte testat nämligen!
Btw. ska försöka ta tag i att plåta av mina bryn imorgon innan jobbet (det måste vara typ dagsljus)
Nä så fort går det inte att åka när man plogar om det inte är lite då förståss för det går rätt tungt med plogarna nere och om jag inte minns fel så slår den av vid runt 90men med en bra bakplog så får man iväg snön långt utan att köra fort och saltar dom i den farten är det lika bra att låta det vara osaltat När jag plogar skogsvägar brukar jag ligga på runt 50 då känns det som man har kontroll över läget .Är det mycket och blötsnö så orkar den inte ens det ändå är det en 480!Säg det till den som plogar/saltar 92:an förbi särbon. 90 blås minst, inte konstigt att särbons ladugård (som faktiskt står en bit från vägen) är sprayad med snö![]()
Nordvästra dalarna -12Östra värmland rapporterar -7.7 grader.
Imorgon måste jag jobba. Det var rätt skönt att vara hemma idag.![]()
Men fy tusanSkellefteå - pendlade mellan 21 och 25 minus då vi åkte "hem"..... hur som helst svinkallt men nu har då gubben satt igång luftvärmepumpen å inte bara eld så blir nog varmt å mysigt inatt!
Lägg till att min ena buss var 20 min försenad idag, hade typ lust att döda någonMen fy tusan![]()
Lägg till att min ena buss var 20 min försenad idag, hade typ lust att döda någon![]()
Det gjorde jag typ va galet skönt att killen eldat som en tok medan jag var borta så jag satt mig bara framför brasan å tog en kokhet dusch då jag kom hemOMG hade troligtvis frusit ihjäl![]()
Njut medan du kan imorgon kväll kan ni få upp mot -20Jag bidrar med en väderapport jag med. Senaste halvtimmen har tempen sjunkit från -2.8 till -3.3. Helt okej faktiskt.