Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi pratar, äter och tittar på TV samtidigt :D

Sen somnar sambon och så ser jag alla hans serier tre gånger per avsnitt eftersom han måste se om när han somnat :cautious:
Ha ha ha! Här är det tvärtom. Jag somnar framför tvn.

Det är aldrig några diskussioner hemma om vad vi skall se. Min man låter mig få fjärrkontrollen, väntar 5 minuter tills jag somnat och tar sedan över den :rofl:

Torkat bort oanade mängder snorblobbor i boxarna och skurat stallgångwn med virkon där mina stått och droppat snor. Förvisso är alla i stallet smittade men nån hejd kan det ju få vara.
Sprutat och gett metacam. Nu ska jag vara en roligarr matte och servera gotter istället.

Ha ha ha! Här är det tvärtom. Jag somnar framför tvn.

Det är aldrig några diskussioner hemma om vad vi skall se. Min man låter mig få fjärrkontrollen, väntar 5 minuter tills jag somnat och tar sedan över den :rofl:

Kan ju bero på att jag dräller hemma och pluggar lite medan han pendlar 40 mil om dagen och jobbar med en stomresning :p

Lämnat in allt som ska lämnas in tom den här veckan i svenskan.

Nu städa lite innan det blir kaos.

Fortfarande pigg :D

Undrar om man ska våga sticka ut näsan för att hämta o såga lite mer ved.
Termometern säger -4 men solen har legat på så jag vet inte hur pålitlig den tempen är.

Sitter och grämer mig själv lite, även om jag vet att materiella ting kan lagas.
Fick sladd med personbilen idag och hälsade på en betongsubba = lackskador och trasigt lampglas.

Jag har tråkigt! Känner inte för att sy, för bekväm för att gå ut på promenad, inte tillräckligt engagerad för att städa och är bara allmänt tråkig.. :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 249
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 449
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka