athena_arabians
Trådstartare
-22 i Myrviken, Jämtland.
Fortfarande -35 hos särbon
Fortfarande -35 hos särbon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på hur välmotiverat det är att ge sig ut på sin dagliga promenad/joggingtur i -17 grader. Normalt sett hade jag gjort det, men nu är jag lite nojigare för luftvägarna :P
Inte bättre hemma hos dig. SMHI tror att du ska ha -25 imorgon bitti.Fryser i fältkontoret, jag fick inte tag på värden innan jag åkte hit så det var bara underhållsvärmen påJag hoppas det blir varmt snabbt, det är rejält kallt ute och det skulle bli kallare imorgon (när jag ska ut och knata omkring i skogen
). Jag vet inte hur kallt det är här dock, jag måste köpa nytt batteri till termometern imorgon.
Det skulle vara -30 hos särbon imorgon![]()
KramPappa ringde nyss med tråkiga nyheter. Farmor fick åka ambulans till sjukhuset för nån dag sedan, inflammation var det då. Nu visade det sig vara barnsjukan, som satt sig i lungorna. Hon kan inte svälja, så pappa sa att de tror inte hon kommer överleva. Det hänger just nu på hur länge hennes hjärta orkar slå....![]()
Jo, det hade jag med velat göra, men som jag ser det. Det kan bara bli bättre även om det är tungt just nu. Åtminstone hoppas jag på det.KramGår igenom exakt samma sak just nu, hade gärna börjat året på ett lite roligare sätt
![]()
Jag försöker tänka exakt likadant och det tröstar litegrann mitt i allt jävligtJo, det hade jag med velat göra, men som jag ser det. Det kan bara bli bättre även om det är tungt just nu. Åtminstone hoppas jag på det.![]()
Varför mer nojig nu än innan? Är det pga bromsmedicinen så är det inget att oroa sig för.
Du råkar inte ut för några baciller när det är så kallt ute![]()
Varför mer nojig nu än innan? Är det pga bromsmedicinen så är det inget att oroa sig för.
Du råkar inte ut för några baciller när det är så kallt ute![]()
PrecisJag försöker tänka exakt likadant och det tröstar litegrann mitt i allt jävligt![]()
Virus gillar fukt o kylaMen är man ute o går ensam i skogen så spelar det ju mindre roll givetvis.
Typ +20 här, men det har varit en mulen och kall dag![]()
Är det bara jag som föredrar den här kylan framför sommaren?![]()