Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hos mig är det bara -1Muttrar ett osannolikt vresigt god morgon.
Men, det är iaf vinterväder ännu.
@LadyCovergirl ha en helt fabulous resa nu. Ta en mojito eller två för mig är du snäll.
@Angua hoppas hästarna kryar på sig.
@MJLee grattis till avklarat teoriprov.
@RedHyuuga tråkigt med farmor och bilen.
@Ninnurur JAG VILLHÖVER OCKSÅ SEMESTER! ORÄTTVIIIIIISTnjut nu, du så förtjänar det där.
Inne i kuvösen var det -5,8. Har inte koll på hur kallt det är uteute. Men med tanke på hur värmepumpen går så skulle jag gissa på kallt.Här hos mig är det bara -1![]()
Jag hade kanske tyckt lite mer om kylan om vi också haft snö.... -19 grader och hårdfrusen barmark är ingen hit....Nä. Jag tycker om kyla och snö.
Fast min kropp håller inte med mig!
Wiiiiii@bumpo Jag lovar!![]()
Inne i kuvösen var det -5,8. Har inte koll på hur kallt det är uteute. Men med tanke på hur värmepumpen går så skulle jag gissa på kallt.
Wiiiiii
Have a safe flight. Försök att visa ett livstecken när du kommit fran är su snäll.
Mvh hönsig![]()
Eller hur! Jag tyckte snön som kom i början på november kunde fått ligga kvar.
Tycker att snön kan få ligga kvar nu!
Bilen kan väl kvitta i och med att den går att laga, värre med farmor förstås...@RedHyuuga tråkigt med farmor och bilen.
Alltså, jag är inte flygrädd eller egentligen orolig för att nått ska hända. Jag vet ju att den statistiska risken är större att råka ut för en trafikolycka än en flygolycka (som passagerare eller innocent bystander) men ändåååå liksom. Plus I like you.Jag är lite knäppare och såg igår ett serieavsnitt med en flygkrasch
Uppdatering så snart jag har wifi![]()
Alltså, jag är inte flygrädd eller egentligen orolig för att nått ska hända. Jag vet ju att den statistiska risken är större att råka ut för en trafikolycka än en flygolycka (som passagerare eller innocent bystander) men ändåååå liksom. Plus I like you.![]()
Men ändå angående bilen. Eller så är jag påverkad av en krock, en parkeringsskada, ett elfel/elektronikfel och ett ljusfel, ett kamremsras (men inte helt ras som tur var) och en raserad koppling på bilparken i familjen sen i påskas. Men ja, farmor är ju värre. Om det nu går åt värsta tänkbara hållet (hoppas inte) så har du stöd av någon? För det är en tuff situation. *kram*Bilen kan väl kvitta i och med att den går att laga, värre med farmor förstås...