Det ska bli mycket varmare nu igen,över hela landet. Fast dom har hotat oss med snö under morgonen i morgon.Hoppas det tinar. Låt vattnet droppa lite i natt om du har kallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska bli mycket varmare nu igen,över hela landet. Fast dom har hotat oss med snö under morgonen i morgon.Hoppas det tinar. Låt vattnet droppa lite i natt om du har kallt.
Det beror på i vilken ände man borHoppas allt går bra. Vet inte var du bor men i Skaraborg är det väldigt kraftig blåst och snöar nu. Kör försiktigt.
Sju minus. Snöar och blåser här. Ska iväg och kolla hockey i Karlskrona i morgon. Beställde chauffören 30 minuter tidigare.Det ska bli mycket varmare nu igen,över hela landet. Fast dom har hotat oss med snö under morgonen i morgon.![]()
Tack för varningen! Jag ska ta det lugnt. Bor i Östergötland så planen är att följa E4:an ner. I nästa vecka ska vädret vara lugnare och plusgrader så det känns lovande, dock vankas det ev snöstorm till hemresan i slutet på den veckan men mycket kan ju hända till dess.Hoppas allt går bra. Vet inte var du bor men i Skaraborg är det väldigt kraftig blåst och snöar nu. Kör försiktigt.
-7 ? du bor i någotSju minus. Snöar och blåser här. Ska iväg och kolla hockey i Karlskrona i morgon. Beställde chauffören 30 minuter tidigare.
Kör försiktigt37 mil till Helsingborg och operera hästen.![]()
Har precis tryckt i mig denna angenäma måltid
![]()
Behov av dusch 10/10 Lust att duscha 2/10
Jag vill ha ett BADKAR!!!
Vad skönt att det gick bra! Hoppas ni får en ny bra kontakt nu!Min syster klev ur hissen först, sen mina två större barn för att hälsa på sin mormor och fick varsin kram. Sedan klev jag ur och hon kramar om mig som aldrig förr. Viskar gråtande i mitt öra; Min lilla tjej, förlåt. Jag viskar gråtande tillbaka att du sårade mig så mycket. Gör du det igen så försvinner jag igen. Hon lovade att det aldrig kommer ske igen och att allt kommer bli bra igen, min lilla tjej, och torkade mina tårar.
Sen har vi umgåtts hela dagen.
Åtta års ilska har släppt och jag har fått ett förlåt och fått tillbaka min mamma![]()
<-- lyckotårar.
Min syster började också gråta.
Ett förlåt läker ett brustet hjärta.
Jag hoppas på ett lyckligt slut.