Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas allt går bra. Vet inte var du bor men i Skaraborg är det väldigt kraftig blåst och snöar nu. Kör försiktigt.
Tack för varningen! Jag ska ta det lugnt. Bor i Östergötland så planen är att följa E4:an ner. I nästa vecka ska vädret vara lugnare och plusgrader så det känns lovande, dock vankas det ev snöstorm till hemresan i slutet på den veckan men mycket kan ju hända till dess.

Har precis tryckt i mig denna angenäma måltid :d

15801916_561108320755229_3673674124577734656_n.jpg

Vaknade just på soffan, däckade där vid fyratiden med katten som alltid är redo för en liten tupplur och vaknade med hennes nos inborrad i min armhåla. Men nu är jag fortfarande trött och hungrig och har ingenting hemma.

Det finns inte på kartan att jag sticker min nos utanför dörren för att gå en kilometer och handla. Och allting annat är stängt. Ho hum, lite i-landsproblem jag vet, men jag behöver få i mig något annars blir det insulinkänningar och annat roligt :meh:

Min syster klev ur hissen först, sen mina två större barn för att hälsa på sin mormor och fick varsin kram. Sedan klev jag ur och hon kramar om mig som aldrig förr. Viskar gråtande i mitt öra; Min lilla tjej, förlåt. Jag viskar gråtande tillbaka att du sårade mig så mycket. Gör du det igen så försvinner jag igen. Hon lovade att det aldrig kommer ske igen och att allt kommer bli bra igen, min lilla tjej, och torkade mina tårar.

Sen har vi umgåtts hela dagen.

Åtta års ilska har släppt och jag har fått ett förlåt och fått tillbaka min mamma :cry: :cry: <-- lyckotårar.
Min syster började också gråta.

Ett förlåt läker ett brustet hjärta.
Jag hoppas på ett lyckligt slut.

Min syster klev ur hissen först, sen mina två större barn för att hälsa på sin mormor och fick varsin kram. Sedan klev jag ur och hon kramar om mig som aldrig förr. Viskar gråtande i mitt öra; Min lilla tjej, förlåt. Jag viskar gråtande tillbaka att du sårade mig så mycket. Gör du det igen så försvinner jag igen. Hon lovade att det aldrig kommer ske igen och att allt kommer bli bra igen, min lilla tjej, och torkade mina tårar.

Sen har vi umgåtts hela dagen.

Åtta års ilska har släppt och jag har fått ett förlåt och fått tillbaka min mamma :cry: :cry: <-- lyckotårar.
Min syster började också gråta.

Ett förlåt läker ett brustet hjärta.
Jag hoppas på ett lyckligt slut.
Vad skönt att det gick bra! Hoppas ni får en ny bra kontakt nu!

Uppsala har -5 nu. I morse var det -17
Har hämtat ut paket åt mig och morsan på Turken och Ica. Sen har jag mest latat mig. Är ledig idag. Tog en liten tupplur innan middagen.
Nu slösurfar jag eftersom det är bara skit på dumburken...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 443
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Veterinärfoder till frisk hund?
  • Valp 2025