Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fluffbollen är dålig :( Så nu går hon på metacam, antibiotika och skonkost. Känns jättepepp att åka iväg nu på tisdag :down: men innan dess borde hon piggna på sig hoppas jag ...

Hunden är i alla fall tasstrimmad och nybadad och jag unnar mig ett glas rött med Linds strawberrykulor :d

Beklagar verkligen @kolblakkur :(
Min mammas katt gick bort häromdagen 17,5 år gammal. Han har varit med hela min ungdomstid så jag blev rejält deppig över det. Så tråkigt när djuren lämnar en :(

Äter den sämsta kebaben jag någonsin har ätit. Kycklingen är så torr att jag petar bort den och äter bara sås och grönsaker. Läser om Pterry and känner stort vemod att han inte finns längre.

Skickar samtidigt böcker trådlöst via calibre till min panik inköpta surflatta (min riktiga platta dog hastigt) vilket går låååååångsamt. Så är det när man har 13,000 e-böcker att överföra. :crazy: Fattar inte varför man inte kan överföra via usb. :mad:

Är dessutom ursur att jag måste köpa en e-bok när jag redan köpt ett ex av boken i ett annat format. Funderar skarpt på att ta bort DRM på epub filen så jag kan behålla och läsa dem på plattan :angel: Annars får jag väl förlita mig på fulsiterna på nätet. :sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 440
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25