Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och försöker få någon slags ordning i allt jag behöver göra, samtidigt som huvudvärken jag haft sen planet igår äntligen börjar släppa. Men hjälp så trött jag är!

Försöker komma igång med något vettigt och känner mest "vill inte!" om hela dagen... :arghh: Borde sitta i bilen om 5 minuter. Det lär jag inte göra. Sedan ska jag jobba lite, handla, köpa något som liknar en födelsedagspresent till min far som ändå lär se allt som onödigt... Efter det är väl frågan om jag ska göra något vettigt (typ söka jobb) eller lägga mig i soffan hos min mor, måla lite i målarbok och sy en stund.

Varit uppe med tuppen och släppt ut hästar. Tog en powerwalk för hand med lilla bruna. Tror det blir lagom idag efter 2 dagars intensivträning. Nu skall frukost inmundigas.

Linimentat hela ryggen och hoppas det hjälper. Vi har piggare och smidigare 95 åringar på jobbet än vad jag är i dag! :cool: Känns otroligt opepp att veta att jag ska tillbringa ca 6 timmar i bilen i morgon och dessutom rida :meh:

Sitter i väntrummet på vc
Var lite väl tidig. Men nu börjar jag må riktigt kasst och kan knappt prata och börjar få lite jobbigt att svälja så jag tror inte jag tar upp deras tid i onödan..
Förvånansvärt lite folk dock? Trodde det var högsäsong för sånt här skit nu..

varför, varför, VARFÖR!!!!!! går min kollega in i kundreskontran medans jag sitter och fakturerar och dessutom inte stänger ner sidan efter sig
:rage::rage::rage::rage::rage: :turd::turd::turd::turd::turd::wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka