Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blivit erbjuden mollipect för att få sova på nätterna. Undrade hur det skulle hjälpa min hals? Nä, mot hostan. Men hostan är inget problem, jag hostar knappt, jag har legat vaken för halsen gör så förbannat ont och mina ordinarie tabletter plus tradolan hjälper inte så jag får sova.
Suck.
Undrade även om mollipect det var den med efedrin (för det blir jag as-speedad av) och hon svarade nej och att man inte ger den när man har slem som jag har. Men en check nu visar att mollipect mkt riktigt är den med efedrin. Nu tackade jag nej till den ändå. Men WTF??

Jag kommer plötsligt inte ut på internet med jobbdatorn :turd:. Felsökningen säger att "Wi-Fi saknar giltig IP-konfiguration". Frågan är vad det betyder och hur jag rättar felet för datorn ville inte laga själv. Jag kommer i alla fall ut på nätet med mobilen via Wi-Fi så det är inte internet som är trasigt.

Jag kommer plötsligt inte ut på internet med jobbdatorn :turd:. Felsökningen säger att "Wi-Fi saknar giltig IP-konfiguration". Frågan är vad det betyder och hur jag rättar felet för datorn ville inte laga själv. Jag kommer i alla fall ut på nätet med mobilen via Wi-Fi så det är inte internet som är trasigt.
Ta bort anslutningen och starta om den på datorn?

Skumt, mycket skumt. Jag förlorade internet helt ungefär samtidigt, både modem och mobil. Har Tele2 och har ringt dem men fick tillbaka precis när jag kom fram.

Edit: De ringde tillbaka, hela deras 4G-nät hade gått ner :crazy:

Är det höjden av bekvämlighet att förhandsboka de fyra (4) saker man tänker handla?
Men jag avskyr springa runt på Jysk, har så himla svårt hitta det jag ska. Springer oftast runt som en svettig höna :wtf: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka