Tack @athena_arabians precis ett sådant inlägg jag behövde just nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh hälsa delfinerna från mig!!Jag äter frukost och ska sen bara borsta tänderna innan bussen går![]()
Nytt fraktbolag som kör våra varor. Vilket gör att dom ännu inte kommit.![]()
Risken är överhängande för måndag hela veckan tror jag.Det är måndag idag, va?![]()
Ta bort anslutningen och starta om den på datorn?Jag kommer plötsligt inte ut på internet med jobbdatorn. Felsökningen säger att "Wi-Fi saknar giltig IP-konfiguration". Frågan är vad det betyder och hur jag rättar felet för datorn ville inte laga själv. Jag kommer i alla fall ut på nätet med mobilen via Wi-Fi så det är inte internet som är trasigt.
Jag kommer plötsligt inte ut på internet med jobbdatorn. Felsökningen säger att "Wi-Fi saknar giltig IP-konfiguration". Frågan är vad det betyder och hur jag rättar felet för datorn ville inte laga själv. Jag kommer i alla fall ut på nätet med mobilen via Wi-Fi så det är inte internet som är trasigt.
Tittar lite förvirrat på almanackan, helt säkert det inte är fredagen den13 idag?
![]()