Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otrevliga mansplainande kollegan är tillbaka efter tre veckors semster och föräldraledigt. Föga roligt.

Han startar med att prata oavbrutet och säger att jag är elak och att jag pratar för mycket. Demonstrativt säger jag inte ett ord när han är i närheten. Vilken är ofta eftersom vi sitter i samma kontorsrum.

Snart blir jag otrevlig på riktigt.

Otrevliga mansplainande kollegan är tillbaka efter tre veckors semster och föräldraledigt. Föga roligt.

Han startar med att prata oavbrutet och säger att jag är elak och att jag pratar för mycket. Demonstrativt säger jag inte ett ord när han är i närheten. Vilken är ofta eftersom vi sitter i samma kontorsrum.

Snart blir jag otrevlig på riktigt.
Men vad är det för idiot egentligen!

Ligger i sängen med A snarkade intill mig :heart på semestern sov hon i egen säng bredvid min och det var ganska tomt måste jag erkänna :angel: tror vi ska försöka göra en jätterokad i sovrummet och ställa våra sängar bredvid varandra :up:

Jag sitter i soffan och har dåligt samvete för att jag inte tar tag i min jägarexamenläxa tills imorgon. Men jag klarade BE-uppkörningen idag och jag lämnade in slutversionen av min uppsats igår så jag känner att jag bara vill ha en kväll ledig utan krav på att lära mig saker.

Vet ni vad? Jag kom hem från stallet strax efter sex. Vrålhungrig. Istället för att sätta mig och äta drog jag på mig träningskläderna och stack ut och sprang 5km. Det var skitjobbigt, blött, snömodd, fläckvis is och gick i snigelfart, men jag gjorde det. :banana:

Aldrig har rotmos och fläsklägg smakat så bra som efter den rundan.

Jag sitter i soffan och har dåligt samvete för att jag inte tar tag i min jägarexamenläxa tills imorgon. Men jag klarade BE-uppkörningen idag och jag lämnade in slutversionen av min uppsats igår så jag känner att jag bara vill ha en kväll ledig utan krav på att lära mig saker.

Låter som att det går framåt i raket fart så en kväll ledigt är nog bara bra!

Jag är på jobbet! Klockan är typ fyra på morgonen :)

Tänkte att jag skulle dricka kaffe, äta en inte så great frukost, kolla på netflix och sedan möjligtvis jobba på koden på mina stationer lite :angel: (helst ska den vara klar tills min handledare kommer in men det lär inte hända).

Däremot tror jag att min fitbit känner av när jag skriver på eller använder tangent bordet och räknar det som steg :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?