Nja. Jag ser inte mycket till diskussion, vad är det som diskuteras? Och framför allt hur? Pajkastning? (nope, jag orkar inte läsa igenom)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja. Jag ser inte mycket till diskussion, vad är det som diskuteras? Och framför allt hur? Pajkastning? (nope, jag orkar inte läsa igenom)
Diskussionen gäller respekt, historia, kultur, grunden för vårt moderna samhälle. Kortfattat om du inte orkar läsa igenom men ändå vill veta.Nja. Jag ser inte mycket till diskussion, vad är det som diskuteras? Och framför allt hur? Pajkastning? (nope, jag orkar inte läsa igenom)
@LadyCovergirl har också alltid älskar kyrkogårdar och gravplatser. Fridfulla, vackra och så spännande att läsa på stenarna om de olika människor som ligger där och vilka liv de haft.
Men åh så spännande!Idag bor jag i Sverige. Jag har bott på flera ställen.![]()
Jaha. Ok.Diskussionen gäller respekt, historia, kultur, grunden för vårt moderna samhälle. Kortfattat om du inte orkar läsa igenom men ändå vill veta.
Nu har jag kommit hem och insett att lägenheten tyvärr inte städat sig själv under min frånvaro![]()
Diskussionen gäller respekt, historia, kultur, grunden för vårt moderna samhälle. Kortfattat om du inte orkar läsa igenom men ändå vill veta.
Eller värre. Med den som är rädd för förändring.
För mig handlar det om intresse, är jag inte intresserad av det så finns det ingen anledning att lära mig det. Sen får det vara hur viktigt det vill ...ur andras ögon.
För djävligt. Men jag gjorde det nästbästa: satte igång robotdammsugaren innan jag åkte. Kommer hem: dammsuget!
Det paranoxala är ju att om man är missnöjd med sitt liv så är det ju förändring man behöver. Förändring, andra influenser, synvinklar, upplevelser. Är man inte öppen för det blir det ju liksom moment 22. Man är bara missnöjd men inget händer.
Tror att jag har för mycket saker överallt, finns liksom inte så mkt fria ytor för en sådan att "agera" på liksom
Kaozz alltså....
Ja får hoppas det ger sig snart, är inte riktigt samma fart som vanligt heller.Lille skrutten då...Hoppas att det bara var något tillfälligt, det kan bli jobbigt för magen med mat när man har varit sjuk länge. Jag hoppas att kapslarna hjälper till att få ordning på magen, det är ju sånt där man aldrig kan vara säker på, blir de friska så kanske de hade blivit det även utan kapslarna...
Men jag tror på dem och det är ju inget som är farligt åtminstone!
![]()
Runt, runt, runt. Men djäknar i min lilla låda så ren den fläcken blir. Intressant nog släpade Roomba fram en ryggkliare, en laddare och lite andra suspekta prylar (erhrm) under sängen.
Ok ok för att återgå till ämnet har jag berikat mitt liv med blaskiga viner på kvarterets sunkhak där ngn har en förkärlek för kitsch och öhm julpynt:
Där satt jag och hängde med ett gäng pensionerade kulturjournalister, klubbkidz, modeller och arkeologer. På tal om att vidga sina vyer
![]()
Nu har jag kommit hem och insett att lägenheten tyvärr inte städat sig själv under min frånvaro![]()
Tack, verkar inte som det budskapet når fram när jag försöker skriva. Så tackar att det fanns någon där ute som är inne på samma spår.En allmän kommentar o inte riktat direkt mot skribenten.
För mig handlar det om intresse, är jag inte intresserad av det så finns det ingen anledning att lära mig det. Sen får det vara hur viktigt det vill ...ur andras ögon.
Haha vill inte veta!![]()
Borde kanske skaffa hemtjänst. Granntantens hemtjänst städar skinande rent, får numera prestationsångest av att vara där.
Ha, du kommer att sluta som alla andra. Som plockar undan innan städaren kommer, för att till slut inse att det är mindre stressande att inte behöva göra det på utsatta tider och återgår till att (låta bli att) städa själv.