God morgoneller är det god kväll?
Florida torde vara kväll, så skål och god kväll over there
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God morgoneller är det god kväll?
Kanske Framsides flickan skulle ta det lite lugnt på helgen då. Så kroppen får en chans att återhämta sig, Är ganska säker på att A förstår armbågens behov av lite lugn fast armbågens ägare tycker annorlunda![]()
Fy vad jobbigt för både dig och sonen.Hej sjukt barn igen, vi har varit sjuka de senaste tre veckorna.
Nu blir det andra omgången för sonen med magsjuka och han börjar bli riktigt smal nu![]()
AFRIKANSKA?Jösses ! Jag råkade slå på mello och där är en vuxen människa i sparkdräkt som sjunger på blaha blaha språk (eller ev afrikanska)![]()
Ja är lite tufft nu, sonen var redan underviktig dessutom så har tagit hårt.Fy vad jobbigt för både dig och sonen.![]()
Eller så är det magsjuka! Mvh positivBarnet vaknade klockan 6 och lät meddela att hon skulle kräkas. Tror bestämt att någon åt lite för mycket godis och chips igårVi skulle gått upp 6.45 i vilket fall som helst så det var ingen större fara.
Jag har därför släppt ut hunden, plockat ur diskmaskinen och hällt propplösare i köksvasken. Mycket bra
Nu ska vi alldeles strax till stallet.
En pinsam fråga från en oinvigd.tur jag gav mig ut i köket, var en katt där som upprört påpekade att matskålen bara visade out of torrfoder error! Och jag hade stängt till köket så hon kunde inte kommaut till mig och säga det. Fyy, vilket dålig matte jag är..
Kråkorna får inte vara i köket fn, för de vill bygga bo ovanpå kylskåpet, något som i deras värld inkluderar att göra om elkablarna som går där... Jepp, det är vår snart!
JAg funderar allvarligt på att ta in hästarna och gå och lägga mig. Är man trött och grinig är det kanske rätt bra ide?
Det är lätt att lära dem att skita på vissa ställen. Sen får man torka där. Men Kråkan skiter inte på mig, han har några "toaletter" han flyger till når han behöver.En pinsam fråga från en oinvigd.
Fåglar, hur "rumsrena" är de? Jag hade nämligen uppfattningen från en annan fågelägare jag hade i bekantskapskretsen förut att de sket lite överallt. De satt på axeln eller i håret och sket, på möbler, ovanpå skåp etc. Så när hennes kakaduor var lösa så torkade hon fågelskit mest hela tiden.
Du verkar inte ha några problem alls. Överdrev hon eller underdriver du![]()
Det är lätt att lära dem att skita på vissa ställen.
Fan. Promenaden var härlig. Träningen gick bra. Och här sitter jag och gråter.