Eller så är det magsjuka! Mvh positiv
Det är iofs möjligt det också. Barnet har kräkts några gånger till men var i stallet i fyra timmar så hon har iaf fått frisk luft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det magsjuka! Mvh positiv
Så länge de är pigga så är det lika bra att köra påDet är iofs möjligt det också. Barnet har kräkts några gånger till men var i stallet i fyra timmar så hon har iaf fått frisk luft![]()
Jag är under utbildning och svärmor är utbildad så läget är än så länge under kontroll.Inte ens vatten får han behålla?!
Stackars barn och stackars erMen det börjar kännas allvarligt, jag menar behöver han inte snart dropp för att få vätska i sig? Jag vet inte hur länge han har varit såhär sjuk och jag är definitivt inte utbildad, men spontant undrar jag om det inte börjar bli dags för sjukhus snart?
![]()
?Duuuumma Starstable...dumma, dumma, dumma!!![]()
Jag kommer inte in i fiskebyn fastän jag borde varit där för länge sen, den där jävla grinden går inte att öppna...!?
Var så länge sedan jag spelade, de där jäkla fiskeuppdragen tog lusten ifrån mig
Men har du fått nyckeln verkligen då? Eller starta om datorn?Jag kommer inte in i fiskebyn fastän jag borde varit där för länge sen, den där jävla grinden går inte att öppna...!
Ändå har jag tillgängliga uppdrag där![]()
Alltså allvarligt! 10 sidor medan jag varit på middag?
Men jag har fått vin iaf!
Och 25 st under tiden jag sällskapat med särbon. Orkar inte ögna igenom allt![]()
Du menar skaffa sig ett liv????Vissa av oss kanske skulle må bra av bukepaus
Jag är en av dem![]()
Ja dom dömer inte folk för vad dom gjort utan försöker få folk som hamnat snett att räta upp sig och gå vidare på den smala vägen.Dog and Beth on the hunt är helt underbara
Du menar skaffa sig ett liv????![]()
"Liv"??? Var kan man ladda ner det från?Du menar skaffa sig ett liv????![]()
(sen är hot om dropp ett bra sätt att få i honom vätskeersättning, fått behålla två klunkar nu)