Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte ens vatten får han behålla?! :eek:
Stackars barn och stackars er :( Men det börjar kännas allvarligt, jag menar behöver han inte snart dropp för att få vätska i sig? Jag vet inte hur länge han har varit såhär sjuk och jag är definitivt inte utbildad, men spontant undrar jag om det inte börjar bli dags för sjukhus snart? :crazy:
Jag är under utbildning och svärmor är utbildad så läget är än så länge under kontroll.
Han kräktes inte innan nu på morgonen men varit sjuk och tappat vätska några dagar innan så jag tänkter vi får försöka hemma ett tag till, antagligen tills imorgon och åka in då om han inte kan behålla vätska. Han är hyfsat pigg ändå :)

(sen är hot om dropp ett bra sätt att få i honom vätskeersättning, fått behålla två klunkar nu)

Väntar på att hästen ska äta upp sitt hö så jag kan rida. Egentligen vill jag åka hem och sova bort en vecka eller två. :arghh:

Vad det galler sprak far man sedan ocksa rakna med hur fantastisk stora lander som Indien och Kina ar. Med undermaliga vagsystem och dalig kommunikation ar det inte alls konstigt att det utvecklats sa manga sprak med sadana avstand och det antal manniskor vi talar om.
europe_india_zpsxkrktabs.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 047
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 306
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 933
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka