För övrigt, Malmö FF slog ut IFK Norrköping. Härligt! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det högskolestudier så ring en studievägledare där istället.
Du får nog vettigare svar då
Varför, varför, varför låter jag LBB påverka mig så? Jag vet ju att jag inte har någon skuld i det som hände med exet...![]()
Typiskt liksom.... blir som när jag flyttade till Färgelanda. "matten går bara på distans" "jag kan inte läsa matte på distans för jag suger på matte" "matte går bara på distans" suck....Njae, basår och jag kommer inte in med mina nuvarande betyg. Alternativet är då att komplettera samma kurser på komvux men de ges inte i min kommun.
Mest av allt har kag blivit förbannad. Vilket typ har varit skönt. Men nör gan går på och på om hur jag inte ör ett riktigt offer för att jag inte kunde få led en gång så späder det ju på de tankar som jag faktiskt redan har stundtals. Om jag bara gått tidigare hade han inte kunnat hota mina syskonbarn tex. Hej skuldkänslor liksom.Kram älskade vännen. Ignorera istället så slipper du se ju
Kram på dig och det är HAN som är idioten. Du har ingen skuld även om jag förstår att du känner skuld ju..Mest av allt har kag blivit förbannad. Vilket typ har varit skönt. Men nör gan går på och på om hur jag inte ör ett riktigt offer för att jag inte kunde få led en gång så späder det ju på de tankar som jag. faktiskt redan har stundtals. Om jag bara gått tidigare hade han inte kunnat hota mina syskonbarn tex. Hej skuldkänslor liksom.
Tack för kramen. Jag vet också det. Men han lyckas med att späda på 'tänkomjagbara...'-tankarna. Men det tar även fram min ilska... och det är positivt för mig men inte för min förövare tex. Jag känner än mindre skuld för att jag anmälde nu.Han har övat på att vara puckad länge. Försök att inte bry dig, vi andra vet ju att det givetvis inte är ditt fel
*stor kram*
Tack för kramen. Jag vet också det. Men han lyckas med att späda på 'tänkomjagbara...'-tankarna. Men det tar även fram min ilska... och det är positivt för mig men inte för min förövare tex. Jag känner än mindre skuld för att jag anmälde nu.
Tack! Och ja, det är han som är idioten. Oavsett hur han tyckte om mig så hotar man inye barn. PUNKT FUCKING SLUT!Kram på dig och det är HAN som är idioten. Du har ingen skuld även om jag förstår att du känner skuld ju..heart
heart
Periodvis är jag glad för hans skull att han sitter inne. Tro mig när jag säger att jag har velat, och i stunden varit kapabel att, döda honom.Lite ilska kan vara bra!Jag har tagit mig rätt långt på det ibland
![]()
När ska jag komma på fika? Och vart ska jag?bakar kärleksmums
Tack!
När ska jag komma på fika? Och vart ska jag?![]()
Määh, skulle ju inte käka upp alla ju...
Alltså hallå, enda anledningen till att jag bakar just nu är för att jag snart fyller år och det är bra att ha något hemma att bjuda på.![]()
Typiskt liksom.... blir som när jag flyttade till Färgelanda. "matten går bara på distans" "jag kan inte läsa matte på distans för jag suger på matte" "matte går bara på distans" suck....
Som tur var kom jag in på högskoleprovet och fick läst den matten på utbildningen