Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det högskolestudier så ring en studievägledare där istället.
Du får nog vettigare svar då

Njae, basår och jag kommer inte in med mina nuvarande betyg. Alternativet är då att komplettera samma kurser på komvux men de ges inte i min kommun.

Men blir jag gravid löser det sig för då hinner jag göra högskoleprovet några gånger innan knodd är stor nog att gå på förskolan.

Njae, basår och jag kommer inte in med mina nuvarande betyg. Alternativet är då att komplettera samma kurser på komvux men de ges inte i min kommun.
Typiskt liksom.... blir som när jag flyttade till Färgelanda. "matten går bara på distans" "jag kan inte läsa matte på distans för jag suger på matte" "matte går bara på distans" suck....
Som tur var kom jag in på högskoleprovet och fick läst den matten på utbildningen

Kram älskade vännen. Ignorera istället så slipper du se ju
Mest av allt har kag blivit förbannad. Vilket typ har varit skönt. Men nör gan går på och på om hur jag inte ör ett riktigt offer för att jag inte kunde få led en gång så späder det ju på de tankar som jag faktiskt redan har stundtals. Om jag bara gått tidigare hade han inte kunnat hota mina syskonbarn tex. Hej skuldkänslor liksom.

Mest av allt har kag blivit förbannad. Vilket typ har varit skönt. Men nör gan går på och på om hur jag inte ör ett riktigt offer för att jag inte kunde få led en gång så späder det ju på de tankar som jag. faktiskt redan har stundtals. Om jag bara gått tidigare hade han inte kunnat hota mina syskonbarn tex. Hej skuldkänslor liksom.
Kram på dig och det är HAN som är idioten. Du har ingen skuld även om jag förstår att du känner skuld ju.. :heart:heart:heart:heart

Han har övat på att vara puckad länge. Försök att inte bry dig, vi andra vet ju att det givetvis inte är ditt fel :heart

*stor kram*
Tack för kramen. Jag vet också det. Men han lyckas med att späda på 'tänkomjagbara...'-tankarna. Men det tar även fram min ilska... och det är positivt för mig men inte för min förövare tex. Jag känner än mindre skuld för att jag anmälde nu.

Tack för kramen. Jag vet också det. Men han lyckas med att späda på 'tänkomjagbara...'-tankarna. Men det tar även fram min ilska... och det är positivt för mig men inte för min förövare tex. Jag känner än mindre skuld för att jag anmälde nu.

Lite ilska kan vara bra! :up: Jag har tagit mig rätt långt på det ibland :p

Nu ska jag leta rätt på spackelspaden och ge mig på ett jobb jag skjutit på riktigt lääääääääääääng :yuck::turd:

Typiskt liksom.... blir som när jag flyttade till Färgelanda. "matten går bara på distans" "jag kan inte läsa matte på distans för jag suger på matte" "matte går bara på distans" suck....
Som tur var kom jag in på högskoleprovet och fick läst den matten på utbildningen

Hade mitt HP varit giltigt fortfarande hade jag kommit in på det :p Synd att jag kom på det efter att årets anmälan stängde.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 048
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 307
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad skulle ni göra här?
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur