Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är troligen för sent att sova nu. Dessutom kom jag på att jag måste hänga upp tvätten :banghead: Jag som tyckte att jag var så himla duktig som redan duschat och bäddat om. Bajs.
Du är himla duktig. Det verkar vara sådan ordning och reda på dig :up: Hinner med så mycket.

Sedan gillar jag "bajs". Vet inte om jag har kommit in i en ny kiss- och bajsålder eller om jag blivit influerad av kusinbarnet, men jag tycker att det är roligt när folk säger bajs.

Du är himla duktig. Det verkar vara sådan ordning och reda på dig :up: Hinner med så mycket.

Sedan gillar jag "bajs". Vet inte om jag har kommit in i en ny kiss- och bajsålder eller om jag blivit influerad av kusinbarnet, men jag tycker att det är roligt när folk säger bajs.

Åh jösses, tack :bow: Jag som tycker att jag mest sitter i min soffa och ser på skidor ;)

Bajs är ett bra uttryck. Svenskt och det ger tydligt uttryck för vad jag menar :D

Har beställt 1000 lysdioder, 300 motstånd och 100 kontakter från kina nu, och alltihop ytmonterade små flugskitar så nu blir det till att lära sig löda ytmonterat under mikroskop. :) Jag älskar kineserna, dom levererar inte snabbt visserligen men grejerna kostar bara en bråkdel mot här. :up:

Jag har studerat nar Maken och sonen jobbar, "The Amish Way". Det vill saga med handsag, en handsag som dessutom anfoll sonen.:eek: (Han la all kraft pa sagandet sa den "hoppade" ur och hackade ett djupt hack mitt i tummen.:crazy: Trots det har de kul sa jag gillar att lyssna pa dem nar de haller pa.:p

Sitter och klurar på ett mail att skicka till ett par ställen inom 3 mil hemifrån, om jobb framöver. Stortrivs på mitt nuvarande jobb, men det är 9 mil bort så att jobba typ 2 dagar där och 1-2 dagar närmare hemma vore guld värt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 051
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 316
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka