Dom största kanske hade förökat sig och när deras barn ska skaffa eget boende kanske dom hade valt erat hus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom största kanske hade förökat sig och när deras barn ska skaffa eget boende kanske dom hade valt erat hus![]()
Jösses, då borde jag blivit bannlyst för länge sen så mycket olika kreationer jag gått klädd i i kyrkorna och inte f*n bytte jag om bara för att göra nåt inne i kyrkan när det var glödhett ute och badbrallor var det enda man stod ut i i hettan.Fortsätter lite på ämnet
---
I kyrkan uppträder man aldrig med bara axlar och bara knän. Det innebär att shorts för både män och kvinnor samt minikjolar och ärmlösa toppar på damer ur etikettsynpunkt inte är att betrakta som lämplig klädsel vid kyrkobesök, enligt både Ribbing och von Sydow. De är eniga om att man bör visa respekt för det heliga också med sin klädsel.
...
Man ska ändå alltid minnas att kyrkan är ”heligt rum” och att man där bör bete sig värdigt och med respekt. Att dessutom använda sunt förnuft är aldrig fel.
---
http://kyrkpressen.fi/blogg/vaga-fr...h-svar/71-Hur-lattkladd-far-man-vara-i-kyrkan
Jösses, då borde jag blivit bannlyst för länge sen så mycket olika kreationer jag gått klädd i i kyrkorna och inte f*n bytte jag om bara för att göra nåt inne i kyrkan när det var glödhett ute och badbrallor var det enda man stod ut i i hettan.
Imorgon blir det semlor och mjölk till middag.
Grannen ska få "lite" rotfruktsgratäng, sisådär en 20 kilo samt 5 kilo varmkorv. "Jag håller på att minska lite i frysboxen", skulle inte tro det kommer att gå så bra.![]()
Men stackare! Hoppas du lyckas somna!Undrar om jag ska stå o sova i natt? Min ischias tar knäcken på min hö rumpdel o lår![]()
Jag har inget intresse alls av religion, det som intresserar mig är moder natur. Går hellre i naturen än tittar på byggnader faktiskt. Det är den jag är och jag orkar inte med att man ska anpassas för att passa in i mallen, nej tack.
Herregud! *springer genast ut och kollar att alla är kvar*Ok, jag drömde att vi skulle frakta kameler och A mumlade nyss att det är två hästar på rymmen i rummetvad är det i luften här?
![]()
Stackars digKan pga för mycket djur i sängen inte kliva upp i dag. Tyvärr alla kunder och övriga djur, ni får visst klara er utan mig idag!
Men åh så spännande!Vilka kontinenter har du bott på?