Attackerar dig för att jag frågade.
"Lägg ner nu" som replik på mitt inlägg tolkar jag som ett försök att tysta min åsikt. På ett diskussionsforum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attackerar dig för att jag frågade.
Men om du nu fått (skriftligt?) besked på att det är augusti som gäller, vad säger de ansvariga när du påpekar det?
"Lägg ner nu" som replik på mitt inlägg tolkar jag som ett försök att tysta min åsikt. På ett diskussionsforum.
Från AF får man inget sånt skriftligt, dom förklara bara planerna dom har när vi sitter på möten.
Har bytt FK tant nyligen och det var hon som skulle ha ut mig nu innan alla utredningar är klara.
Får man besked på att planerna är spikade eller att de är just planer?
Rent allmänt tycker jag att det är positivt att komma ut i sysselsättning snabbare.
Kram på dig. Jag har ju inte kunnat pga ekonomin åka till mammas pappas och syrrans gravar sen 2012.Jag orkar inte mer nu.
Jag var redan ledsen för att jag inte får åka iväg i sommar och nu är det ännu värre.
Det är inte många gånger som jag sitter vid Buke och tårarna rinner, men tack för eran fantastiska förmåga att få en må bajs!
Jag har missat starten på allt, men skickar dig enJag orkar inte mer nu.
Jag var redan ledsen för att jag inte får åka iväg i sommar och nu är det ännu värre.
Det är inte många gånger som jag sitter vid Buke och tårarna rinner, men tack för eran fantastiska förmåga att få en må bajs!
Jag har missat starten på allt, men skickar dig enkram
Vet hur det är att vilja jobba men inte orka. Och jag har inte ens orkat ta striden med FK och söka sjukersättning för att jag inte orkar jobba heltid. Funderar på att ta det med läkaren vid nästa besök, men man måste vara frisk nog för att orka strida också.
Fy fan vad ni håller på och hackar! Är det många som mår pissigt just nu och känner ett obetvingligt behov av att trycka ner andra så långt ner i skorna det bara gå?!
Uppenbarligen lugnast att ta en bukepaus igen. Gillade de här trådarna för de höll sig hyfsat civiliserade och utan massa påhopp, men inte längre uppenbarligen![]()
Kram på dig. Jag har ju inte kunnat pga ekonomin åka till mammas pappas och syrrans gravar sen 2012.
Vet hur det känns att få avstå saker.
Kram
Åh fy! Är du fullt återhämtad efter borrelian nu? Du har inga symptom kvar alls?
Nu har jag haft det lugnt ganska länge, för mig är tröttheten värst. Jag måste planera allt långt i förväg för att det ska vara hållbart.
Tack för omtanken.@prinsessfeminist - var rädd om dig. Ta hand om dig. Skjut på alla beslut som inte handlar om mjölk i kaffet eller inte.
Jag önskar jag fått en Kris 1:1-utbildning 2012, jag har fått lära mig på vägen. Sov, ät, inse att du faktiskt är mitt uppe i något som gör att du inte fungerar som vanligt. Var snäll mot dig.
Tack för omtanken.
Det konstiga är att jag känner mig som vanligt. Jag har precis grälat med partnern om att jag kanske bara tycker det är ok att vara i fred just nu. Han visar en massa känslor och ifrågasätter varför jag inte vill prata om detta. Jag klarar inte riktigt av det, för vad är det att tala om, egentligen?
Som @tanten skrev; det är bara att vänta och sitta i baksätet.
Alltså, jag tycker nog att det är den som sjukdomen berör direkt som får sätta ramen för i vilken takt och omfång saker ska talas om, vilket den som sjukdomen rör indirekt (som din sambo och andra närstående) för försöka anpassa sig efter, även om han naturligtvis är berättigad till att känna som han gör eller ha en vilja att prata om det.
Hoppas att allt ska gå bra för dig!