Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man får helt enkelt utveckla en egen variant. :D

Det är inte så många tecken som är tvåhänta . Det mesta kan man uttrycka med en hand. Medans man håller i tekoppen med den andra. :laugh:

Så teckenspråket uppfanns hos The Ladys of the Upper English Society i Indien då förmodar jag, eftersom tekoppen ingår som accesoar i ena handen:D

Är helt hysteriskt less på locket för mitt vänstra öra och att grannungarna verkar ha byggt koja i källaren och deras jävla pladder hörs genom golvet..

Är helt hysteriskt less på locket för mitt vänstra öra och att grannungarna verkar ha byggt koja i källaren och deras jävla pladder hörs genom golvet..

Lägg locket tillsammans med de andra i skåpet, och ring rivningsfirman för rivning av kojan, som antagligen är ett svart bygge ... :D

Kommit igång med löpningen ordentligt igen, 4-5 ggr i veckan och hade vilodag igår, som visade sig sluta med en mils promenad. Otroligt tungt underlag och jag var helt slut på kvällen, men klart värt det, det var så fantastiskt vackert runt mig hela vägen.

Idag har jag mockat stall och hage, och sen trädgårdsarbete på det och mer nöjd kan jag nog knappast bli, själen jublar av denna vecka.

Hunden piggare så hon kanske hänger med en stund till.
Håller tummarna
Hon är iaf lika "efter löp"knäpp som vanligt men ska få en röntgen av hjärta och lungor plus koll av tonsiller och tänder
Misstänker ju att det växer nåt skit där.
Men så länge hon är så pigg som hon är nu så får hon vara med.
För jäkligt med gamla hundar, men jag har sagt att hon ska slippa bli så dålig att jag måste bära in henne till vet.
Och det står jag för.

Håller tummarna
Hon är iaf lika "efter löp"knäpp som vanligt men ska få en röntgen av hjärta och lungor plus koll av tonsiller och tänder
För jäkligt med gamla hundar, men jag har sagt att hon ska slippa bli så dålig att jag måste bära in henne till vet.
Och det står jag för.

Ja det är för jäkligt med gamla hundar, man dukar nästan under av oro och av att inte veta vilket ben man ska stå på och vilka beslut som är bäst :(

Hoppas på det bästa!

Ja det är för jäkligt med gamla hundar, man dukar nästan under av oro och av att inte veta vilket ben man ska stå på och vilka beslut som är bäst :(

Hoppas på det bästa!
Ja beslutet att inga stora ingrepp eller behandlingar ska göras är taget sedan förut men man blir ju lika stressad för det när hunden inte mår bra.
Dagen för det sista beslutet kommer ju oundvikligen närmare hur man än valt att göra.
Hon har ju varit min livräddare ett tag så hon ska få det allra bästa slut jag kan ge henne

Tåget gick sönder, buss beställdes, bussen kom inte. En helt fantastisk dag på jobbet. Nu äter jag choklad och väntar på att få åka hem med en annan buss, om den kommer....

Håller tummarna
Och det står jag för.
Håller tummarna att det inte hittas några konstigheter :heart

Gjort lungröntgen och den var ok så jag blir hemskickad nu. Med Diklofenac som smärtlindring :banghead:

Om inte 3 mg morfin, 1 supp en spruta med Voltaren hjälper hur fan ska då Diklofenac i sup form hjälpa mig :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 497
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 313
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka