Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är rent orimligt nöjd med att jag redan har tvättat håret :p Det innebär att jag med gott samvete kan sitta i soffan och slappa resten av kvällen. Ska bara natta dottern men det är ju inte dags än.

Jag är rent orimligt nöjd med att jag redan har tvättat håret :p Det innebär att jag med gott samvete kan sitta i soffan och slappa resten av kvällen. Ska bara natta dottern men det är ju inte dags än.

Med antydan om bruk av silvertape, elsladdar och munkavle nattas alla oavsett om de vill eller inte :D Ungefär jämförbart med trollmor som binder fast ugnarna vid svansen, med andra ord inget olaga tvång eftersom visan fått överleva alla de senaste rönen inom barnpedagogik:D:idea::up:

Senast ändrad:
Blir kvar över natten ändå. Började gråta när sjuksköterskan tog ut min PVK.

Hon ringde läkaren på engång och han tyckte helt plötsligt att jag skulle ta Oxynorm i kombination med Alvedon och sedan blir det nya prover imorgon.
Åh så bra!!
Såg detta inlägg efter jag skrivit mitt förra. Kram!

@ainasoja Skickar en kram jag med! Hoppas dem hittar vad som felas snart så du slipper ha ont!

Jag sitter och funderar på hur det kan vara så lätt att fixa ihop en affärsplan, men att försöka komma på ett företagsnamn får det att eka tomt i skallen..

Och eftersom nattningen drog ut på tiden så glömde/hann jag inte ta sovplats och har därför redan ångest för att jag kanske kommer sova dåligt :banghead: jag måste verkligen hitta ett bättre jobb, helst deltid!

Barnet är nattat och jag kollar på gårdagens Smartare än en femteklassare. Det gör mig rent mörkrädd att en mellanstadielärare inte har koll på så basala saker som Kattegatt och Skagerrak, hur många ledamöter Sveriges riksdag har och vilket grundämne som visades upp.
Skulle min dotter gått i hennes klass så hade rektorn fått sig ett samtal imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 54 55 56
Svar
1 110
· Visningar
41 016
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 376
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka