Men åh de har ju inte hittat feletGjort lungröntgen och den var ok så jag blir hemskickad nu. Med Diklofenac som smärtlindring
Om inte 3 mg morfin, 1 supp en spruta med Voltaren hjälper hur fan ska då Diklofenac i sup form hjälpa mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh de har ju inte hittat feletGjort lungröntgen och den var ok så jag blir hemskickad nu. Med Diklofenac som smärtlindring
Om inte 3 mg morfin, 1 supp en spruta med Voltaren hjälper hur fan ska då Diklofenac i sup form hjälpa mig![]()
Men har de hittat vad som felas?
Nope. Dom vet inte varför jag har ont, bara att jag har ont.
En fet jävla igel trillade precis ur håret när jag försökte sova![]()
Jag är rent orimligt nöjd med att jag redan har tvättat håretDet innebär att jag med gott samvete kan sitta i soffan och slappa resten av kvällen. Ska bara natta dottern men det är ju inte dags än.
Tänkte trycka gilla, inte för att du mår dåligt, utan för att du får vara kvar.Blir kvar över natten ändå. Började gråta när sjuksköterskan tog ut min PVK.
Hon ringde läkaren på engång och han tyckte helt plötsligt att jag skulle ta Oxynorm i kombination med Alvedon och sedan blir det nya prover imorgon.
Med antydan om bruk av silvertape, elsladdar och munkavle nattas alla oavsett om de vill eller inteUngefär jämförbart med trollmor som binder fast ugnarna vid svansen, med andra ord inget olaga tvång
![]()
Men dom kan väl inte skicka hem dig när du har så ontGjort lungröntgen och den var ok så jag blir hemskickad nu. Med Diklofenac som smärtlindring
Åh så bra!!Blir kvar över natten ändå. Började gråta när sjuksköterskan tog ut min PVK.
Hon ringde läkaren på engång och han tyckte helt plötsligt att jag skulle ta Oxynorm i kombination med Alvedon och sedan blir det nya prover imorgon.
Fusk, jag har precis hållit på i 45 min med min... Eftersom hon väcks vid 6 borde hon ha sovit redan 19 egentligen. Hoppas hon är snäll med mormor imorrn ändå!Åh, min dotter är i 99 fall av 100 väldigt enkel att natta. Hon lägger sig, får en puss och en kram och sen går jag.
Fusk, jag har precis hållit på i 45 min med min... Eftersom hon väcks vid 6 borde hon ha sovit redan 19 egentligen. Hoppas hon är snäll med mormor imorrn ändå!
Och eftersom nattningen drog ut på tiden så glömde/hann jag inte ta sovplats och har därför redan ångest för att jag kanske kommer sova dåligtjag måste verkligen hitta ett bättre jobb, helst deltid!
Hon hade somnat precis innan jag skrev inläggetFy, så jobbigt!Mathilde har alltid varit lätt att natta och jag är noga med att inte sabba det heller.
Hoppas att hon somnar snabbt!
Det skulle stå sovpiller med jag blev visst rättad...Vad menar du med sovplats?![]()
Hon hade somnat precis innan jag skrev inlägget
Det skulle stå sovpiller med jag blev visst rättad...![]()