Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Gunnar Testade ctrl+f5, ingen skillnad.
Även startat om datorn och routern.
Inga störningar i området enligt bredbandsleverantören.
*kliar huvudet*om vad som menas med hård refresh?

Ingen större fara det funkar ändå om man tar det lugnt, tur det bara är hos mig :)
Hård refresh är samma som ctrl+F5.
Problemet är efter vad jag förstår av din beskrivning att ikon-typsnittet inte laddas in till din dator på något vis. Om inte typsnittet laddas visas de inte som de skall. Jag förstår inte riktigt varför det inte skulle laddas hos dig om det laddas hos andra.

Ve och fasa vad ledsen jag är ikväll. Saknar min häst så det värker:cry:
Lyssnar på November rain med Guns n Roses och djupdyker ner i sorgträsket, känns lustigt nog som helt rätt grej just nu. Njuter lite åt att fulgrina och yla högt med hörlurar på.

Tog iallafall en inspektionsrunda över våra betesmarker i kväll och vovve och jag hade en fin stund tillsammans.
Resten av djuren är lika deppiga som jag och inget stöd så de får vara ifred ett tag.
2016-04-18_181851_57153bfee087c3553f526faf.jpg

Min bästis, kollega, sängkamrat och stora stöd.

Inte jag, tror och hoppas du är ensam om det. Ctrl+F5 eller hård refresh kanske kan hjälpa. Återkom gärna under Om Bukefalos om det inte löser sig.

Var detta inlägg som gjorde mig lite förvirrad för jag hade för mig att hård refresh är ctrl+f5 , vilket det ju är ;)

Hur som:
Fungerar nu efter en till omstart av dator och router och städning, var väl någon dammråtta som bosatt sig hos mina kablar bara tillfälligt?
Tur du fick vara oskyldig för ovanlighetensskull :p
Tjoar på: om buke ifall det skulle ske mer knepiga saker.

Ha en go kväll & tack.

Senast ändrad:
Lyssnar på November rain med Guns n Roses och djupdyker ner i sorgträsket, känns lustigt nog som helt rätt grej just nu. Njuter lite åt att fulgrina och yla högt med hörlurar på.

Tog iallafall en inspektionsrunda över våra betesmarker i kväll och vovve och jag hade en fin stund tillsammans.
Resten av djuren är lika deppiga som jag och inget stöd så de får vara ifred ett tag.

Man får trilla ner i sorgeträsket och släppa ut allt. så ofta man behöver. Försök ta hand om dig lite extra nu.
Stor kram :heart

Övergett TLC och ser Knocked up å mår typ smått illa... kanske väntade lite för länge med att käka något...

Ta hand om dig! Låt sorgen få säga sitt :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 48 49 50
Svar
984
· Visningar
37 348
Senast: Bison
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
45
· Visningar
1 337
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
772
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 307
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka