Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 723
Status
Stängd för vidare inlägg.
Pigge (Annies nya kompis) är lite småhingstig och jag funderar på om jag ska vara orolig. Han har gått ensam i ca fem år och gick förut med ett sto. Samtidigt så är ju Annie vansinnigt snygg så jag förstår ju om han blir lite starstruck ;)

Känner mig rätt ok
Lite kul att ha mindre ont efter att ha dragit ut en tand, trodde det skulle värka mer ett tag.
Nu har jag dock tagit ipren och alvedon vid 12:30 och ska snart ta en omgång till.
Känns som om man inte har nån tand kvar alls på den sidan men så är det ju inte haha
Passar på att slöa i soffan.
Ska ju inte äta fast föda förrän imorgon så skyller på brist på energi haha

Ska lägga mig och dö en smula, återuppstår förhoppningsvis om några timmar. Tung dag på jobbet som började med att jag vaknade kl 7 imorse. Jag blir upphämtad 7.10 :meh:

Jag hann men sonen var tvungen att ge hunden morgonrundan.....

Sedan hade jag möte på AF med arbetspsykologen som ansåg att jag skulle vara mer rädd för att få ett skov än att leda av ekonomisk bortfall...... Han vet inte ett piss om hur MS funkar :banghead:

Höll på att somna när han satt där och predikade om ekonomi kontra hälsa och svarade att det är lätt att påstå att Sverige tar hand om alla fattigpensionärer när man har en fet psykologlön att leva på. Hör och häpna så höll han med mig när jag förklarat allt :D

Ska lägga mig och dö en smula, återuppstår förhoppningsvis om några timmar. Tung dag på jobbet som började med att jag vaknade kl 7 imorse. Jag blir upphämtad 7.10 :meh:

Jag hann men sonen var tvungen att ge hunden morgonrundan.....

Sedan hade jag möte på AF med arbetspsykologen som ansåg att jag skulle vara mer rädd för att få ett skov än att leda av ekonomisk bortfall...... Han vet inte ett piss om hur MS funkar :banghead:

Höll på att somna när han satt där och predikade om ekonomi kontra hälsa och svarade att det är lätt att påstå att Sverige tar hand om alla fattigpensionärer när man har en fet psykologlön att leva på. Hör och häpna så höll han med mig när jag förklarat allt :D
Gillade inte knaspsykologen men ditt svar.

Tokont i knäna. Att gripa på vanligt golv, utan rustning, är inte jättebekvämt. Dock värre för min kollega som krossade fönstret och var nära att försvinna ut. (Vi befinner oss på femte våningen ...)

Tar en smygande paus från Jurassic World, var inte imponerad första gången jag såg den men äldsta sonen ville se den. Tvååringen är helt facinerad av alla rådjur som finns i filmen, elvaåringen är mindre imponerad av lillebrors djurkunskaper och nästan skriker "det är dinosaurier, inte rådjur". Just det, en bebis som vill vara i knät men blir arg för han blir för varm. Själv, om mamman i huset fick bestämma så skulle vi befinna oss ute i trädgården då vi har 24 grader i solen men alla barn var emot detta förslag :meh:

Trött och pissed off över min AG som skulle kommit för en timme sedan, jag har varit här sedan kvart i åtta, hann inte äta lunch och nu är jag vrålhungrig och kan inte sticka förrän han kommer eftersom det alltid måste vara någon här. Men, fick vad jag skulle gjort idag,nu sitter jag och slösurfar och funderar över vad det blir till middag.

Jag sitter här och är allmänt irriterad. Den jävla fastighetsskötaren svarar verken på telefon eller på mejl plus att idag så small mitt golvelement. Så nu har jag ingen värme i lägenheten plus att ventilationen suger ut all värme via köksfläkten och blåser in kalluft via trummorna i vardagsrummet.

Ledig dag imorgon. Den sista lediga dagen på utbildningen, utöver helgerna.
Jag vill inte tillbaka. Jag vill bara bort. Det bestämde T och jag inatt. Först sa vi idag. Sen kom han på att det är derby på söndag så vi sköt upp det till måndag. Sen kom jag på att vi båda två har barn. Då sköt vi upp det typ 15 år. Vi ska börja med Sydafrika och sen gå på känsla i åtminstone sex månader. Jag längtar redan.

Sitter hemma med en allergisk reaktion som gör att jag ser ut som en kräfta över hela kroppen och det kliar så jag dör :o :turd:
Skabb eller stress? Jag börjar faktiskt tro på stress :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
51 384
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok