Man får INTE skriva att man är nyklippt utan att lägga upp en bild! Annars tror vi dig inteNyklippt och på väg ut för att fortsätta jobba men har mest lust att sitta på gräsmattan och dricka vin...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får INTE skriva att man är nyklippt utan att lägga upp en bild! Annars tror vi dig inteNyklippt och på väg ut för att fortsätta jobba men har mest lust att sitta på gräsmattan och dricka vin...![]()
Man får INTE skriva att man är nyklippt utan att lägga upp en bild! Annars tror vi dig inte![]()
nej men inte hemma då@Trott: Har du anmält dig till IKEAs seminarium den 28:e? Det har jagFörra var riktigt bra (och inte bara goodie-bagen då). Jag hoppas jag kan så jag inte jobbar.
Skulle tro att det krävs rätt osmickrande egenskaper för att bli antagen därUndrar vad ett medlemskap i "klubben för inbördes beundran" kostar? Någon som vet?
Eller vad som ingår i antagningstesterna?
Kriterier?
Jag är nyfiken.![]()
Osmickrande?Skulle tro att det krävs rätt osmickrande egenskaper för att bli antagen där![]()
Att bara beundra varandra inbördes i nåt litet slutet hemligt sällskap där inte vem som helst får bli beundrad känns väl inte jättesympatiskt menar jag.Osmickrande?![]()
nej men inte hemma dååker tillbaka ner den 26 för att städa ur och sen lämna nycklarna den 27. kvar över helgen då vi har redovisning av examensarbete den 31 och 1. skolavslutning den 2..
![]()
Hmm...kan de inte vara öppna för allmän beskådan (typ i syfte att demonstrera hur ovälkommen man är om man inte "passar in"?) då?Att bara beundra varandra inbördes i nåt litet slutet hemligt sällskap där inte vem som helst får bli beundrad känns väl inte jättesympatiskt menar jag.
Att bara beundra varandra inbördes i nåt litet slutet hemligt sällskap där inte vem som helst får bli beundrad känns väl inte jättesympatiskt menar jag.
Hemma efter frukost hos en vänskönt att prata bort lite timmar. lämnat två paket på posten, lyckades sälja lite korsettmaterial för 1600 igår
plus att två andra bokhyllor blev sålda. så eftersom jag fått in så mycket pengar tänkte jag åka till ullared på fredag
mamma och hennes man kommer ju ner till mig på fredag och dom ska till ullared först så tänkte ta tåg/buss dit så kan jag åka med dom tillbaka hem till mig
sen på lördag går flyttlasset upp..[/QUOTE
Tusan.. nu väckte du lusten att åka till Ullared!Den blev ju inte bättre när jag kom på att jag ska åka och hälsa på i min hemstad i slutet av månaden ( =Nära till Ullared) Min plånbok skriker redan i protest
![]()
Nej, det har då inte känts speciellt positivt alls...Ja, talar man om klubben för inbördes beundran finns det då inget positivt i det.