Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg att vår nya fläkt hade blivit lastad på lastbilen i morse, så hoppas den hinner ut under dagen! Går och dagdrömmer om den där förbaskade fläkten .. Luften står helt stilla idag och det är galet varmt!

Funderar en hel del på ett för mig viktigt beslut som jag måste ta även fast alternativen jag har att välja på är typ lika värdelösa och vad jag än väljer så blir det "fel", så det handlar nog kanske mest om vilket alternativ som är det minst onda i sammanhanget :cautious:

Hemma efter frukost hos en vän :) skönt att prata bort lite timmar. lämnat två paket på posten, lyckades sälja lite korsettmaterial för 1600 igår :bump: plus att två andra bokhyllor blev sålda. så eftersom jag fått in så mycket pengar tänkte jag åka till ullared på fredag :D mamma och hennes man kommer ju ner till mig på fredag och dom ska till ullared först så tänkte ta tåg/buss dit så kan jag åka med dom tillbaka hem till mig :up: sen på lördag går flyttlasset upp..

@Trott: Har du anmält dig till IKEAs seminarium den 28:e? Det har jag ;) Förra var riktigt bra (och inte bara goodie-bagen då). Jag hoppas jag kan så jag inte jobbar.
nej men inte hemma då :( åker tillbaka ner den 26 för att städa ur och sen lämna nycklarna den 27. kvar över helgen då vi har redovisning av examensarbete den 31 och 1. skolavslutning den 2.. :mad:

Undrar vad ett medlemskap i "klubben för inbördes beundran" kostar? Någon som vet? :cautious:
Eller vad som ingår i antagningstesterna?
Kriterier?

Jag är nyfiken. :angel:

Att bara beundra varandra inbördes i nåt litet slutet hemligt sällskap där inte vem som helst får bli beundrad känns väl inte jättesympatiskt menar jag.
Hmm...kan de inte vara öppna för allmän beskådan (typ i syfte att demonstrera hur ovälkommen man är om man inte "passar in"?) då?
Kanske ska googla istället :D
Eller bara inse att det är hopplöst.
#missanpassad

Hemma efter frukost hos en vän :) skönt att prata bort lite timmar. lämnat två paket på posten, lyckades sälja lite korsettmaterial för 1600 igår :bump: plus att två andra bokhyllor blev sålda. så eftersom jag fått in så mycket pengar tänkte jag åka till ullared på fredag :D mamma och hennes man kommer ju ner till mig på fredag och dom ska till ullared först så tänkte ta tåg/buss dit så kan jag åka med dom tillbaka hem till mig :up: sen på lördag går flyttlasset upp..[/QUOTE
Tusan.. nu väckte du lusten att åka till Ullared! :cautious: Den blev ju inte bättre när jag kom på att jag ska åka och hälsa på i min hemstad i slutet av månaden ( =Nära till Ullared) Min plånbok skriker redan i protest :nailbiting:

Vaknade för en timme sen, kanske dags att gå upp. Kroppen värker som f-n, det och tröttheten är straffet för att jag varit igång flera dagar i sträck.... Behöver jag säga att jag ogillar min kropp?
Såg på termometern att det är över 25' ute. Blääää :wtf: Får bli en dag i hängmattan tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka