Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har 25 grader inne trots alla persienner är neddragna... :wtf: och jag svettas ihjäl under tiden jag flyttpackar trots jag inte har några kläder på mig :wtf: och snart måste jag klä på mig för folk ska komma och hämta saker och jag borde fylla bilen med skit som ska kastas :wtf:

@Marita73 kottar är väl skymnings/nattwktiva tror jag? Så att du sett spår från i natt är ju positivt, så får vi tro att hen bara ligger och sover nu :)

Edit
Googlade och jo, de är nattdjur :) Enligt UR iaf!

Jag har 25 grader inne trots alla persienner är neddragna... :wtf: och jag svettas ihjäl under tiden jag flyttpackar trots jag inte har några kläder på mig :wtf: och snart måste jag klä på mig för folk ska komma och hämta saker och jag borde fylla bilen med skit som ska kastas :wtf:
Jag måste bara fråga, håller du på och flyttpackar naken? :rofl:

Hade varit skönt om fått vänja in sig på denna värme.

Håller på att dö av den..... att städa i värme är fan en plåga!

@Marita73 kottar är väl skymnings/nattwktiva tror jag? Så att du sett spår från i natt är ju positivt, så får vi tro att hen bara ligger och sover nu :)

Edit
Googlade och jo, de är nattdjur :) Enligt UR iaf!

Jag väntar med att få panik till kvällningen, har verkligen ingen aning om vart han är och jag har inte ett speciellt stort hus. Men jag har saker för en herrgård o andra sidan ;)

Tack :heart

Annie tycker det är lite läskigt med nya miljöer så jag passar på nu när det ändå är för varmt att rida med att varje förmiddag ta in henne själv i stallet och sen gå en promenad. Rejäl förbättring idag mot igår :) Även Pigge börjar coola ner sig lite med att bli lämnad i hagen, han märker väl att vi kommer tillbaka.

Nu har hästarna stått inne ett par timmar för att vila. Borstade av och sprayade med flugmedel innan de fick massor med morötter i hagen (de börjar bli dåliga i värmen).

Funderar på om jag ska orka ta bil o släp och åka till återvinningen. Sista lediga dagen i morgon så det skulle vara lite skönt att få det gjort idag känner jag.

25 grader inne och varmare ute, själv tycker jag det är lagom med långbyxor och ordentlig tröja.
Javisst är huden lite fuktig men det svalkar ju det med.
/hallonsaft fryslort

Jag är kär, jag är kär! Oj vad jag är kär! Så där bubbligt nyförälskat kär, men ändå vuxen liksom. Det känns bra. Allting känns så bra att jag börjar tro att det inte är på riktigt.

Ja, förutom bostadsbristen då. Den ligger och gnager tillsammans med biverkningar från medicinen. Men kan eventuellt fått tag i ett boende om jag har tur. En alldeles egen etta! Då är det bara biverkningarna som ska åtgärdas. Frågan är hur. Den värsta är att käkarna är konstant spända. Känns som en enorm gäspning fast utan själva gäspen. Det gör inte ont men är obehagligt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka