Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag sjukt ont i fötterna, sådär så att det värker upp i benen. Det är inte lika illa som det var de första veckorna, men det är inte direkt skönt heller... :crazy:

Jag sjukt ont i fötterna och i benhinnorna :yuck:

( och träningsvärk i röven, låren och armarna. Ansjovisen är inte van att krypa runt på alla fyra, böja sig, huka sig och sträcka på sig några längre perioder. Borde gå över någon gång i framtiden :( )

äntligen är jag av med de andra två kallaxhyllorna! nu var det svalt å skönt ute, inne är det fortfarande kvalmigt äckligt varmt :meh: 22 grader ute (i solen) och 28 grader inne. yay! :wtf::arghh:

Har gjort dagens omgång med magövningar trots mensvärk och funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite och sen sova. Upp 4.15 och vara på gymmet kl 5! :p

Har gjort dagens omgång med magövningar trots mensvärk och funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite och sen sova. Upp 4.15 och vara på gymmet kl 5! :p

Jag ska också lägga mig nu, fast jag ska försöka se ett helt avsnitt av Hem till gården innan jag somnar stället för att läsa.

Gymmet hoppar jag över!

Denna firre ska ju städa även imorgon och blir av med gäddhänget då :D

Vill inte ta blodprover i morgon. Urk hatar att man blir så snurrig av det:meh:

Linneskåpet är urskurat och fyllt med väldoftande handdukar och sängkläder. Lillkusin nr 1s Amsh puzzle ball är klar och lillkusin nr 2s happypotamus är också färdig.

Tittar på aktuellt och känner mig såhär :eek: Folk i Nacka är upprörda för att kommunen vill ha ett boende för ensamkommande där. Det kan man ju tycka olika om kanske, möjligtvis men ur mitt perspektiv inte. Men de här galningarna vill ha kvar den gamla hyresgästen, Hells Angels. Var är vi på väg :confused::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka