Här i innerstan är det fortfarande 20+ men dök upp rätt mörka moln.
Skulle det inte regna till helgen? Tisdag är inte helg![]()
Det är spindlarnas fel att regnet kommer för tidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här i innerstan är det fortfarande 20+ men dök upp rätt mörka moln.
Skulle det inte regna till helgen? Tisdag är inte helg![]()
Lomma!Nyfixade naglar men jag har bara orkat skicka bilden till TFunderar nu på att köra till Lomma eller västra hamnen och gå en promenad med hunden.
Idag har jag sjukt ont i fötterna, sådär så att det värker upp i benen. Det är inte lika illa som det var de första veckorna, men det är inte direkt skönt heller...![]()
Det är spindlarnas fel att regnet kommer för tidigt![]()
Har ansjovisar rövar, lår och armar?Jag sjukt ont i fötterna och i benhinnorna
( och träningsvärk i röven, låren och armarna. Ansjovisen är inte van att krypa runt på alla fyra, böja sig, huka sig och sträcka på sig några längre perioder. Borde gå över någon gång i framtiden)
Har ansjovisar rövar, lår och armar?![]()
![]()
![]()
![]()
Åååhhhhhh vad avundsjuk jag blir. Vill också ha fler armar. Och ögon i nackenJag har med andra ord även en arm på ryggen![]()
Har gjort dagens omgång med magövningar trots mensvärk och funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite och sen sova. Upp 4.15 och vara på gymmet kl 5!![]()
Lagar mat. Känner att jag mår lite illa. Hoppas det är övergående och beror på hunger![]()
Åååhhhhhh vad avundsjuk jag blir. Vill också ha fler armar. Och ögon i nacken![]()
Ja jag hade INTE velat möta dig i en mörk gränd liksomJust det där med ögon i nacken har jag misslyckats med. Men det normala bra det. Undrar hur många som pratar bakom min rygg när dom får syn på armen där bak![]()
Men nej, säg inte så.... Finns inget värre än att kräkas i min värld. Huvva.Så har jag, särbon och sonen mått i flera dagar.
Mitt började redan förra veckan och igår trodde jag att jag skulle spy på jobbet.