Och i hela den varma delen av världen!Jag fick till och med köldeksem! Men som mamma sa - bara vi tar det där jädra gröna kortet så kan vi spela på Kanarieöarna sen.
Hur gick det, var det första gången du höll i ett 7-järn? Lycka till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och i hela den varma delen av världen!Jag fick till och med köldeksem! Men som mamma sa - bara vi tar det där jädra gröna kortet så kan vi spela på Kanarieöarna sen.
Jag är lite hungrig... Får jag göra popcorn som kvällsmat?
.Tittar på aktuellt och känner mig såhärFolk i Nacka är upprörda för att kommunen vill ha ett boende för ensamkommande där. Det kan man ju tycka olika om kanske, möjligtvis men ur mitt perspektiv inte. Men de här galningarna vill ha kvar den gamla hyresgästen, Hells Angels. Var är vi på väg
![]()
Det går förvånansvärt bra! Det var andra kurstillfället av tre, jag har bara slagit ett par gånger på ranchen innan. Det är så jäkla kul, är jätteförvånadOch i hela den varma delen av världen!
Hur gick det, var det första gången du höll i ett 7-järn? Lycka till![]()
![]()
![]()
Jag svettas ihjäl i underkläder![]()
Hoppas allt går bra imorgon nuRåkat raka sönder BÅDA benen.
Tog emot en hård boll på benet (någon glömde bort avsaknaden av skor).
Imorgon ska jag träffa af. Låt mig gärna hamna i koma inatt.
Lomma!Gå ut på badbryggan och ta en bild åt mig!
(Mamma bodde på Strandvägen med balkong mot vattnet förut)
Men jag sa väl aldrig att jag hade underkläder? måste vara det som är felet som gör att du tycker det är varmt?![]()
Prova! Jag är i golf som i alla andra sporter jag provat - råstark men hopplös på att sikta@Linta kul med nya utmanande intressen, även om mina golf(o)kunskaper begränsar sig till minigolf och jag tror inte jag blir stenrik inom golfen om jag skulle prova något mera.