Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär, formen riven och rågodset helt okej. Nu är det bara bearbetningen kvar och sen kan jag smälla ihop motorn när bilen kommer för den finns inte här än, men toppen finns här så den kan jag göra klar.

Tittar på aktuellt och känner mig såhär :eek: Folk i Nacka är upprörda för att kommunen vill ha ett boende för ensamkommande där. Det kan man ju tycka olika om kanske, möjligtvis men ur mitt perspektiv inte. Men de här galningarna vill ha kvar den gamla hyresgästen, Hells Angels. Var är vi på väg :confused::banghead:
.
Måste erkänna att jag håller med dom,med HA är dom nog säkrare. Och jag bor inte i ett område där husen kostar många miljoner,ändå vill inte jag sänka värdet på min fastighet genom att bli granne med ett asylboende.

Och i hela den varma delen av världen!
Hur gick det, var det första gången du höll i ett 7-järn? Lycka till:heart
Det går förvånansvärt bra! Det var andra kurstillfället av tre, jag har bara slagit ett par gånger på ranchen innan. Det är så jäkla kul, är jätteförvånad :laugh: Skulle mest följa med på kursen som sällskap till mamma men det här vill jag nog fortsätta med!

Råkat raka sönder BÅDA benen.
Tog emot en hård boll på benet (någon glömde bort avsaknaden av skor).
Imorgon ska jag träffa af. Låt mig gärna hamna i koma inatt.

@Linta kul med nya utmanande intressen, även om mina golf(o)kunskaper begränsar sig till minigolf och jag tror inte jag blir stenrik inom golfen om jag skulle prova något mera.

Men jag sa väl aldrig att jag hade underkläder? måste vara det som är felet som gör att du tycker det är varmt? :p:angel::rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:

Det är hemskt när det är för varmt för att kunna gå runt i en OnePiece. Känner mig så naken, rädd och exposed :angel:

Det här med sömn är ju tydligen högst onödigt, särskilt om man måste till universitetet tidigt på morgonen :cautious:

@JeayL Ursäkta men jag kom precis in efter att tagit en cigg *smiter snabbt och borstar tänderna och händerna*
Dags att sova min humor är för låg och jag är helt slut efter en lång dag som avslutades med kloklippning på katt, inte helt poppis men bara 50% kvar nu så vi fortsätter en annan gång i lugn & ro.
Hon har själv lite bekymmer om hon tycker jag är en extrem djurplågare eller om hon ska få gosa? ena stunden kika oroligt, gömma sig andra, rulla runt nöjt på rygg och prata eller ligga på tangentbordet? Splittrad? ;)
Jag tror att det är bäst att avrunda dagen och hoppas John Blund vill hälsa på ganska snart.

Natti natt allesammans :)

Åkte en kvällsväng till svärfars sommarställe med massor av glasfiberisolering. Såg totalt 4 älgar, 3 rådjur, en hel hög svanar och flera harar - alla på behörigt avstånd som tur var.
Hemma blev det jorgubbs- och rabarberpaj med glass. Nu ska jag titta lite på The big bang theory innan jag somnar.

Jorgubbs- och rabarberpaj med glass det lät riktigt gott och det har du verkligen gjort dig förtjänt av efter den insatsen @hemlig.
Tur att djuren inte orsakade problem/olycka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023