Inte heller okej, och nu känns det som ni startat ett drev mot mig. Onyanserat och maktfullkomligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade just en person i den som satt och försvarade sig själv med ett dubbelnick. Roligare än så får man nästan inte på bukeFascinerande att den tråden blev längre än den ursprungliga![]()
Inte heller okej, och nu känns det som ni startat ett drev mot mig. Onyanserat och maktfullkomligt!
Härskartekniker heter det.Inte heller okej, och nu känns det som ni startat ett drev mot mig. Onyanserat och maktfullkomligt!
Hittade just en person i den som satt och försvarade sig själv med ett dubbelnick. Roligare än så får man nästan inte på buke![]()
Härskartekniker heter det.
Nej, det och blå plast är de främsta behållningarna på Buke![]()
That's me!Aaaah! En uppfostrande ton! Bläcksplaining!
Härskartekniker heter det.
That's me!
(Fast det var mer en reaktion på folk här som kallar allt utom You go girlför härskarteknik
)
Var något trött imorse.
Klädde på mig, rastade hunden, borstade tänderna och åkte ner med hissen.... såg mig i spegeln och upptäckte att jag var plattbröstad. Kände mig på pattarna och upptäckte att glömt sätta på mig en BH
Så det var bara att åka upp igen och göra om och göra rätt![]()
Och ingen blir ett dugg förvånad ! Vad blev det?Har... shoppat![]()
Var något trött imorse.
Klädde på mig, rastade hunden, borstade tänderna och åkte ner med hissen.... såg mig i spegeln och upptäckte att jag var plattbröstad. Kände mig på pattarna och upptäckte att glömt sätta på mig en BH
Så det var bara att åka upp igen och göra om och göra rätt![]()
Har... shoppat![]()