Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
1 årssprutan avklarad för Aros, hade en ny veterinär, nån kille som kändes väldigt bra, förklarade noga, sen att jag redan visste de han sa var ju en annan grej men nångång kanske det är någon ägare som inte vet och då är det ju bra att ge ordentliga förklaringar

+ att han kände till rasen :love:

Var något trött imorse.

Klädde på mig, rastade hunden, borstade tänderna och åkte ner med hissen.... såg mig i spegeln och upptäckte att jag var plattbröstad. Kände mig på pattarna och upptäckte att jag glömt sätta på mig en BH :eek:

Så det var bara att åka upp igen och göra om och göra rätt :meh:

Var något trött imorse.

Klädde på mig, rastade hunden, borstade tänderna och åkte ner med hissen.... såg mig i spegeln och upptäckte att jag var plattbröstad. Kände mig på pattarna och upptäckte att glömt sätta på mig en BH :eek:

Så det var bara att åka upp igen och göra om och göra rätt :meh:
:rofl::rofl::rofl::rofl: så tårarna rinner :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka