Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att skriva tenta är en konst! :up:

Jag brukar försöka förklara saker för andra dagen innan tentan, och ladda med extra mycket serier :angel:

Jag är inte särskilt bekymrad. Tentan jag fick resultatet på idag hade jag en poäng från max. Och då skrev jag den på två timmar av de fyra vi hade på oss :p
Fredagens tenta kan bli knepigare eftersom vi inte har haft så många föreläsningar om just de ämnena.

:laugh: Jag fick till och med köldeksem! Men som mamma sa - bara vi tar det där jädra gröna kortet så kan vi spela på Kanarieöarna sen.

Fast det ar bara i Sverige man behover "gront kort" for att fa spela golf. I andra lander frager de ofta vad man har for handikapp och har man samre an 36 far man inte ga ut nar banan ar riktigt 'busy'. Vi som larde oss spela golf ute i andra delar av varlden var mycket overraskade och ganska sura nar vi inte kunde spela i Sverige ... bara for att vi var Svenskar kravdes det ett gront kort ... nagot som vara Amerikanska vanner inte behovde visa upp. :cautious: (Fast det gjordes ett undantag for oss :angel: som vi fick lova dyrt och heligt att inte beratta for nagon och nar folk fragade fick vi saga att vi visst hade gront kort:crazy:)

@tornblomma Jag skulle behöva dig som stöd, jag är världens sämsta shoppare på kläder. :yuck:
:o
Jag är nog ÄNNU sämre, mitt klädförråd består av avlagda sweatshirtar från räddningstjänsten sen dom bytte image (supersköna), div. militärkläder (gratis är alltid gott) och varselkläder (naturligtvis "ärvda") och torrdräkter, AlfaLavals mjölkarbrallor och andra stallkläder. :angel:
Senaste nya blev ett gäng jobbarbrallor jag hittade i Ö&B-s container och dom var nya. :p

Som sagt, dom enda "finkläder" jag har är mjukisstället. :D

Nu blev jag visst inbjuden att kolla på hockeyn på kollega O:s hotellrum. Gör sällskap med T och en eller två till. Snajsigt :D Ska bara klä på mig något som inte är reklam-t-shirt och trasiga shorts :rofl:

Det är väl plattfiskarna som har ögon i nacken och inte ansjovisen väl? :p
Vet du om att det finns höger och vänsterflundror tex? Jodå, alla plattfiskar simmar som vanliga fiskar i början men under utvecklingen så lägger dom sig på botten och på ena eller andra sidan. Naturens lilla under.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka