Ja tänker jag har ju faktiskt lite mensvärk.... men känner mig tjooock å inte blir de bättre av att vara svullen å jävlig pga mensen![]()
Kan du inte gå en promenad i förebyggande syfte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tänker jag har ju faktiskt lite mensvärk.... men känner mig tjooock å inte blir de bättre av att vara svullen å jävlig pga mensen![]()
Det är väl plattfiskarna som har ögon i nacken och inte ansjovisen väl?![]()
Till Ica?Kan du inte gå en promenad i förebyggande syfte?![]()
Det är väl plattfiskarna som har ögon i nacken och inte ansjovisen väl?![]()
Ska skriva tenta imorgon bitti. Hoppas att jag har koll på läget.
Att skriva tenta är en konst!
Jag brukar försöka förklara saker för andra dagen innan tentan, och ladda med extra mycket serier![]()
Jag fick till och med köldeksem! Men som mamma sa - bara vi tar det där jädra gröna kortet så kan vi spela på Kanarieöarna sen.
Vet ni något som stör mig? Att T är gift. Det hade varit en match made in heaven annars.
Jag tror vi kan ha anat något sådant![]()
![]()
Äsch. Vi pratar ju om en superintelligent ansjovis som har muterat och gått framåt i utvecklingen![]()
Jag är nog ÄNNU sämre, mitt klädförråd består av avlagda sweatshirtar från räddningstjänsten sen dom bytte image (supersköna), div. militärkläder (gratis är alltid gott) och varselkläder (naturligtvis "ärvda") och torrdräkter, AlfaLavals mjölkarbrallor och andra stallkläder.
kebabtallrik eller en veggoburgare på max till kvällsmat?![]()
Vet du om att det finns höger och vänsterflundror tex? Jodå, alla plattfiskar simmar som vanliga fiskar i början men under utvecklingen så lägger dom sig på botten och på ena eller andra sidan. Naturens lilla under.Det är väl plattfiskarna som har ögon i nacken och inte ansjovisen väl?![]()
Kör ett mjukisställ, det funkar alltid och överallt.Nu blev jag visst inbjuden att kolla på hockeyn på kollega O:s hotellrum. Gör sällskap med T och en eller två till. SnajsigtSka bara klä på mig något som inte är reklam-t-shirt och trasiga shorts
![]()