Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Handledare?Jag har tur om jag träffar min varje dag...
![]()
![]()
Och ett snäpp värre än det är foppatofflorDet är INTE värt det. Jeansjackor är, näst keps, det fulaste plagg som skapats.
Och ett snäpp värre än det är foppatofflor![]()
Det är en sanning med modification, i USA är det vanligt att man inte behöver etablerat handicap på öppna eller communal courses men på privata eller PGA/LPGA banor måste du ha handicap och kunna dokumentera det.
I Storbrittanien måste ha handicap/grönt kort och där är det ockå många banor som har nedre gräns 30 eller 24. Norge och Danmark har samma system som Sverige med vissa inslag av Storbrittanien och detta gäller också många andra land i Europa. Gamla kolonialstater i Africa och Asien följer fortfarande Storbrittanien..
äh jag brukar gå på ica i foppatofflor, kan tilläggas att ica är typ 50 meter bort... igår gick jag dit i mjukisbyxor, huvtröja och foppatofflor + oborstat halvblött hår och tänkte att "bara för jag ser ut som fan så kommer jag säkert se nån jag inte gillar"Vågar jag berätta att jag tänker börja jobba med foppatofflor på mig![]()
Jag hade min på mig idagDet är INTE värt det. Jeansjackor är, näst keps, det fulaste plagg som skapats.
äh jag brukar gå på ica i foppatofflor, kan tilläggas att ica är typ 50 meter bort... igår gick jag dit i mjukisbyxor, huvtröja och foppatofflor + oborstat halvblött hår och tänkte att "bara för jag ser ut som fan så kommer jag säkert se nån jag inte gillar"
Jodå då jag stod i kön till kassan kom mitt ex strul/BFF/nya tjej
Däremot idag då jag var hyfsat normalklädd, då såg jag då ingen jag kände![]()