Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om hundarna verkligen måste ut idag? :angel: Det blåser och regnar småspik och jag vill verkligen inte gå ut! :arghh:
Det blev en kortis nu så får vi se om vädret blir bättre på efm... :cautious: Daghunden var mycket missnöjd med att jag släpade ut henne i regnet, hon fick täcke på sig så var hon lite mer nöjd. Svårt att tro att hon ska vara jakthund egentligen... Men i går vann hon spårprovet på Taxklubben i länet och är nu kavlad till SM..

Jaha, kanske dags att sätta igång med examensarbetet? Ska lämnas in den 25/5 och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om typ...
Det kan nog vara bra, jag sitter också och skriver, jag vet om vad dock, mitt problem är att hålla mig inom 3 sidor, referera till typ 5 artiklar, tre böcker och en bunt föreläsningar.. :meh:

Det kan nog vara bra, jag sitter också och skriver, jag vet om vad dock, mitt problem är att hålla mig inom 3 sidor, referera till typ 5 artiklar, tre böcker och en bunt föreläsningar.. :meh:
Jag har 12-15 sidor på mig, och behöver inte referera till nått bestämt, eftersom ämnet är fritt så att säga :p

Jag har 12-15 sidor på mig, och behöver inte referera till nått bestämt, eftersom ämnet är fritt så att säga :p
Här tror jag egentligen att de bara är ute efter att kolla om vi har läst allt vi ska. Vilket jag kan förstå men det blir lite krystat att skriva när man ska försöka få in allt.

Här tror jag egentligen att de bara är ute efter att kolla om vi har läst allt vi ska. Vilket jag kan förstå men det blir lite krystat att skriva när man ska försöka få in allt.
Det kan jag tänka mig att det blir. Speciellt när man har så begränsat antal sidor, och ska få med "allt". Vad är det du pluggar till nu igen?

Det kan jag tänka mig att det blir. Speciellt när man har så begränsat antal sidor, och ska få med "allt". Vad är det du pluggar till nu igen?
Till och till... :angel: Skämt å sido, just nu är det fristående kurs i religion men jag hoppas att jag kan använda den sen i lärarutbildningen. :D

Till och till... :angel: Skämt å sido, just nu är det fristående kurs i religion men jag hoppas att jag kan använda den sen i lärarutbildningen. :D
Ja jag hade för mig du pratat om religionskurs tidigare.. Minne som en guldfisk :p
Frågade en klasskompis om radavståndet till rapporten, och hon frågade "har du kommit igång nu med arbetet?" och jag bara..... "eh, jag har öppnat word iaf! " :angel:

Har prov idag evolution och inledande genetik har knappt sovit och inte hjälper det att min kropp gör ont :cry:

Jag vet så mycket som att mina gener failade så mitt kollagen är dumt! :banghead:

Det blev en kortis nu så får vi se om vädret blir bättre på efm... :cautious: Daghunden var mycket missnöjd med att jag släpade ut henne i regnet, hon fick täcke på sig så var hon lite mer nöjd. Svårt att tro att hon ska vara jakthund egentligen... Men i går vann hon spårprovet på Taxklubben i länet och är nu kavlad till SM..
Hon kanske är en liten primadonna med tanke på att hon är SM-klar.

Dags att ta in hästarna för snart kommer equiterapeuten för att ge Annie en behandling.
Grannens "sura" arab ger alltid mig en "behandling" när jag går förbi honom, han "hugger" mig i ryggen för han vet att då pussar jag på honom och då låtsas han bli ännu surare. :laugh: Han tänker mycket den grabben och mig har han utsett till sin alldeles egna buskompis på två ben. Grannen har gett upp med att försöka fostra oss. :rofl:

Hon kanske är en liten primadonna med tanke på att hon är SM-klar.
Hon är husses prinsessa ut i klotopparna! :rofl: Herregud vilken primadonna det är, hon har lindat husse runt lillfingret. Han får inte göra något med henne om hon inte vill, sen försöker hon köra med mig och jag bara skrattar och ignorerar hennes utfall. Hon skulle tempas regelbundet under en period, det fick jag göra för husse bet hon om han försökte. Mig nafsade hon åt en gång varpå jag morrade "vad tror du att du håller på med?" och hon suckade och la sig still. :rofl: Efter det suckade hon bara när jag kom med termometern. :D

Har återigen fått höra av en kille att fetton som mig inte kan bli annat än utnyttjade till lite sex av någon som inte får något bättre. De är så söta de små liven.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 71 72 73
Svar
1 453
· Visningar
52 154
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31