Snurrfian
Moderator
Det blev en kortis nu så får vi se om vädret blir bättre på efm...Funderar på om hundarna verkligen måste ut idag?Det blåser och regnar småspik och jag vill verkligen inte gå ut!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en kortis nu så får vi se om vädret blir bättre på efm...Funderar på om hundarna verkligen måste ut idag?Det blåser och regnar småspik och jag vill verkligen inte gå ut!
![]()
Det kan nog vara bra, jag sitter också och skriver, jag vet om vad dock, mitt problem är att hålla mig inom 3 sidor, referera till typ 5 artiklar, tre böcker och en bunt föreläsningar..Jaha, kanske dags att sätta igång med examensarbetet? Ska lämnas in den 25/5 och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om typ...
Den låten är för jäkla bra! Och resten av albumet också ...Med tanke på vart jag är i morgon bitti vid 6 tiden
Jag har 12-15 sidor på mig, och behöver inte referera till nått bestämt, eftersom ämnet är fritt så att sägaDet kan nog vara bra, jag sitter också och skriver, jag vet om vad dock, mitt problem är att hålla mig inom 3 sidor, referera till typ 5 artiklar, tre böcker och en bunt föreläsningar..![]()
Här tror jag egentligen att de bara är ute efter att kolla om vi har läst allt vi ska. Vilket jag kan förstå men det blir lite krystat att skriva när man ska försöka få in allt.Jag har 12-15 sidor på mig, och behöver inte referera till nått bestämt, eftersom ämnet är fritt så att säga![]()
Det kan jag tänka mig att det blir. Speciellt när man har så begränsat antal sidor, och ska få med "allt". Vad är det du pluggar till nu igen?Här tror jag egentligen att de bara är ute efter att kolla om vi har läst allt vi ska. Vilket jag kan förstå men det blir lite krystat att skriva när man ska försöka få in allt.
Till och till...Det kan jag tänka mig att det blir. Speciellt när man har så begränsat antal sidor, och ska få med "allt". Vad är det du pluggar till nu igen?
Ja jag hade för mig du pratat om religionskurs tidigare.. Minne som en guldfiskTill och till...Skämt å sido, just nu är det fristående kurs i religion men jag hoppas att jag kan använda den sen i lärarutbildningen.
![]()
Hon kanske är en liten primadonna med tanke på att hon är SM-klar.Det blev en kortis nu så får vi se om vädret blir bättre på efm...Daghunden var mycket missnöjd med att jag släpade ut henne i regnet, hon fick täcke på sig så var hon lite mer nöjd. Svårt att tro att hon ska vara jakthund egentligen... Men i går vann hon spårprovet på Taxklubben i länet och är nu kavlad till SM..
Det där känner jag (och alla andra som har pluggat) igenJaha, kanske dags att sätta igång med examensarbetet? Ska lämnas in den 25/5 och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om typ...
Grannens "sura" arab ger alltid mig en "behandling" när jag går förbi honom, han "hugger" mig i ryggen för han vet att då pussar jag på honom och då låtsas han bli ännu surare.Dags att ta in hästarna för snart kommer equiterapeuten för att ge Annie en behandling.
Inte så förtjust i julia roberts, men får komla upp ändå.Something to talk about med Julia Roberts, särskilt om man gillar hästar.också.
Hon är husses prinsessa ut i klotopparna!Hon kanske är en liten primadonna med tanke på att hon är SM-klar.
Hahaha går väl göra det@RedHyuuga Du får kolla hästarna istället för Julia.