Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Timmarna jag varit vaken sen jag kom hem från gymmet i lördags kan jag nog räkna på fingrarna.
Igår däckade jag direkt när jag kom från gymmet, sen var jag bara upp och vände några gånger. I övrigt låg jag i sängen och åt chips /godis eller sov tills klockan ringde 06. 50 i morse.
Nu är jag tillbaka i sängen sen kl 12 typ och kommer nog inte upp igen förrän det börjar bli dags att ladda om för bodyjam...tur jag har massor av chips kvar så jag inte behöver tänka på mat i alla fall :rofl:

Det sviiiiider och rinner i ena ögat. Har tagit ur linserna och även sköljt ögat med ögondroppar. Men det hjälper inte, jag blir tokig :arghh:

Började dagen med att vikariera som trappstädare. Ordinarie var sjuk, värsta jag vet är att skura trappuppgångar :yuck:

Hade 7 kvar när jag fick akututryckning på sanering av avloppsvatten. Något jag tycker är vidrigaste av allt som finns :wtf:

Sedan kunde sonen helt plötsligt inte köpa bussbiljett och satt fast på skolan :banghead:

HATAR MÅNDAGAR :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 462
· Visningar
52 507
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II