Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är irriterad på de som säger att man fixat allt, bara man vill det tillräckligt mycket.

Jag vill orka göra massa saker, men det gör jag inte och det har jag inte själv valt! Utan jag föddes så här.

Har du också EDS?
Håller tummarna för provet :)

Jepp, klarar mig för det allra mesta bra om man bortser att jag var sjukskriven och sen uppsagd pga kroppen innan jag fyllde 25... men nu när jag bara läst två kurser på komvux så har jag mått "ok" men nu verkar kroppen bara vilja strejka...

Är irriterad på de som säger att man fixat allt, bara man vill det tillräckligt mycket.

Jag vill orka göra massa saker, men det gör jag inte och det har jag inte själv valt! Utan jag föddes så här.

Det är likadant för mig.

Börja spring igen Fisken. Det fixar du!

Jodå, om jag ska slå ihjäl mig så...

Eller det är bara att vänja kroppen vid att vara vaken mellan 6 och 22 så vänjer man sig... jo tjena. jag somnar oftast vid 20 på kvällen.

Det är likadant för mig.

Börja spring igen Fisken. Det fixar du!

Jodå, om jag ska slå ihjäl mig så...

Eller det är bara att vänja kroppen vid att vara vaken mellan 6 och 22 så vänjer man sig... jo tjena. jag somnar oftast vid 20 på kvällen.
Jag försökte förklara för pojkvännen igår, han verkade inte fatta ett skit av det jag sa. :down:

Så väl jag känner igen dina tankar. Fast jag föddes inte så, utan det har kommit sen, sjukdom....
Kram på dig.

Gick upp ur sängen för 20 min sen, ska pallra mig iväg till jamen strax, sen hem och sova vidare. Jag förstår inte... (tur den här releasen sitter nu, så det nästan funkar att göra den i sömnen!)

Har tagit en del kort på byrackorna :heart idag och det värker till i mitt hjärta av tanken på att lagottons tid med mig mer och mer närmar sig sitt slut. Jag skulle vilja stanna tiden, ha henne kvar för alltid som hon är nu, bortskämd odräglig busig och alldeles alldeles underbar :heart
Ska nog stoppa i mitt lite ångestdämpande innan det tar över för mycket.

Stallet på morgonen innan jag vinkade av mina föräldrar som körde hem till Finspång igen. Därefter utbildning där vi hade föreläsning om brandskydd (föreläsare en f.d. kollega från min förrförra anstalt), etikpass där vi blev indelade i par för att skriva ett muntligt framförande om KV:s värdegrund, enskild genomgång av VSP-tentan (jag hade 41 av 45) samt på eftermiddagen repetitionspass i fängsel, taktiska anvisningar och visitation.
Tyvärr var jag och T i olika grupper på eftermiddagen :mad:

Ligger i sängen och trots att jag fr.o.m. idag äntligen har en anställning så kan jag inte känna mig glad. Känner mig mer likgiltig...

Har återigen fått höra av en kille att fetton som mig inte kan bli annat än utnyttjade till lite sex av någon som inte får något bättre. De är så söta de små liven.

Jag hade hade lett sliskigt och sagt "ja och varför tror du att ngn skulle ligga med dig? För din fantastiska intellektuella förmåga eller har du ngt annat förslag på lut"?

(jepp har kört den repliken IRL. Snubben blev rätt... tyst :angel:)

Fräste ifrån till farbror som försökte köra över mig eftersom jag brukar vara snäll... :angel: Och vanligtvis så brukar jag vara det och nu sköt jag nog kanske budbäraren lite men jag blev sur. Varför ska jag gå i fyra timmar till och räkna älgbajs när jag inte ens jagar älg? För att en idiot inte kan läsa innantill och ids göra det hen är tillsagd. :rage:

Fräste ifrån till farbror som försökte köra över mig eftersom jag brukar vara snäll... :angel: Och vanligtvis så brukar jag vara det och nu sköt jag nog kanske budbäraren lite men jag blev sur. Varför ska jag gå i fyra timmar till och räkna älgbajs när jag inte ens jagar älg? För att en idiot inte kan läsa innantill och ids göra det hen är tillsagd. :rage:

Se det positiva i det, samla i hop älgbajset, ta med hem och torka, sedan lacka med klarlack runt om och sälja till tyska turister för 15 kr styck ...

Och kom ihåg att de pyttesmå älgbajsarna kring 4-5 mm kommer från hare, inte miniälg:angel:

Jag hade hade lett sliskigt och sagt "ja och varför tror du att ngn skulle ligga med dig? För din fantastiska intellektuella förmåga eller har du ngt annat förslag på lut"?

(jepp har kört den repliken IRL. Snubben blev rätt... tyst :angel:)

Nej, för att du gillar sliskiga och creepy dudes, bara att du talat till mig prooves my point
:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 437
· Visningar
51 614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka