Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår ganska dåligt i kroppen i kväll. Klåda och helt slut :( kändes som att luften gick ur mig totalt i dag. Jag antar och hoppas att det bara är stressen i kombination med en djävulsk mens för tillfället.
Försöker kurera mig och hoppas jag mår bättre i morgon.

Tittat på Criminal Minds och druckit en stor kopp varm choklad med grädde. Nu börjar det kännas att jag gick upp halv fyra i morse dock. Imorgon jobbar jag em och sen är det två nätter innan ledig helg.

Dax att sova ! Känner mig nöjd över 1,5 timme på gymmet idag Nu blir sjukgymnasten glad i morgon då jag ska till henne på akupunktur!Att jag tränar regelbundet så hoppas jag snart slipper träffa henne :)men får nog dras med henne minst 5-6 månader till !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
51 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka