Vår konversation är så barnförbjuden att Hugh Hefner hade rodnat 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår konversation är så barnförbjuden att Hugh Hefner hade rodnat![]()
Hade min särbo haft sådana konversationer med en annan kvinna så hade han varit otrogen mot mig och jag hade lämnat honom.
Det är något som T och hans fru får avgöra.
Han kunde vara hur trevlig som helst mot mig men han hälsade inte på sina kollegor alls. Så ja... jag kan ha varit lite lätt bitchig. Han är en sån surkuk.Goooo for it!!
(tvättäkta surkuk kan nog vara typ årets uttryck!)
hahahaha tänkte exakt samma sakEller så har han minimal kuk och får inget *ja, jag är omogen*
Men va fan är det för fel på folkHar återigen fått höra av en kille att fetton som mig inte kan bli annat än utnyttjade till lite sex av någon som inte får något bättre. De är så söta de små liven.
Av smileyn at dömma låter det lovande ellerIntressant typ konversation med T idag![]()
@Thomasine "Okej, lycka till att träffa någon som vill mer än att knulla ditt feta as.
Då lär du få leta länge." Skrev han mer ordagrant.![]()
Tror vi får överväga skottpengar. Skäll biter inte tillräckligt på slikt folk.Såna där rövhattar skulle man vilja skälla ut i grupp.![]()
Det innebär inte att alla tycker likadant
Jag är inte fru T![]()
Är det inte bara bättre att bryta? Det kommer ju ändå aldrig bli något, han vill ju inte lämna sin fru. Var rädd om ditt hjärta.Vår konversation är så barnförbjuden att Hugh Hefner hade rodnat![]()
@LadyCovergirl
Den kommentaren skrevs innan du blev "barnförbjuden".
Jag lägger inga moraliska värderingar, har själv haft "illicit förbindelser" och dom var![]()
Är det inte bara bättre att bryta? Det kommer ju ändå aldrig bli något, han vill ju inte lämna sin fru. Var rädd om ditt hjärta.
Min formulering var inte bra, låter som om jag hade sådana i parti och minut och egetligen är det bara en och den var väldigt lik din.Det blir ju inte mer än såhär och det är faktiskt väldigt bra. I elva dagar till.